Free Website Templatesphpbb3 styles

Na lange, lange tijd en...nw moderator!

info over nieuwe berichten die informatie bevatten op dit forum.

Moderator: faith

Na lange, lange tijd en...nw moderator!

Berichtdoor Mea op di 21 jun 2016 12:45

Hallo Allemaal,

Na een hele lange tijd zijn we weer terug. Misschien moet ik zeggen; hoop ik dat we terug zijn.
Ik ben heel erg lang ziek geweest en heb, zeer tegen mijn zin in, het werk op ons forum neer moeten leggen.
Het is lastig een forum als dit te starten en kan me voorstellen dat een herstart nog lastiger zal zijn.
Niet getreurd we zetten onze schouders er weer onder en gaan doooorrr.

Het is iig een verademing om 'we' te zeggen want ik sta er niet alleen voor gelukkig. Faith blijft trouw en zal nog steeds de technische zaken voor haar rekening nemen. Nieuw is dat er een moderator is; Survivor! Bij deze; Welkom, ook namens Faith!

Hoe trots ik ben dat te kunnen zeggen kan ik niet eens in woorden uitdrukken. Iedereen die dit forum al een tijd volgt zal haar naam herkennen en haar verhaal ook vast wel. Zo diep als dat ze is geweest zo sterk is ze eruit gekomen en nu klaar anderen met raad en daad te woord te staan. Wijs geworden uit eigen ervaringen en zaken aan de lijve ondervonden te hebben kan zij helpen richting te vinden in de warboel die psychopaten en consorten achterlaten.

groeten Mea, Faith en Survivor.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar wat is er nieuw op de site?