Free Website Templatesphpbb3 styles

Nieuwe vriend...na ex man...

Hier mag je reageren op de bovenstaande informatie.

Moderator: faith

Nieuwe vriend...na ex man...

Berichtdoor Stromend op za 31 okt 2009 00:16

Hallo,

Dacht ik het wel gehad te hebben het maipuleren,het liegen...
Een leuke vent,een lekker ding..hahaha.
Het zal me toch niet weer gebeuren he....
Waar zal ik beginnen,een ernsig probleem.
Weetje soms is het moeilijk om die Psychopaten te beschrijven omdat je er zelf van in de war raakt...
Een man die een vriendin heeft,een vrouw met Bordeline zoals hij beschrijft,een moeilijke vrouw voor hem...
Een vrouw die hem veel nodig heeft volgens hem...
Ik heb veel telefonische kontakt met hem gehad,en ging het meestal over sex...al zei hij ook dat hij naar mijn problemen luisterde...
Als ik eens vroeg naar zijn situatie reageerde hij kort of agressief,waar ik me mee bemoeide...
Dat ging LOT niks aan waren zijn antwoorden...
En ik bleef hem maar bellen...Hij wist mijn gevoelige plek...
Hij kwam ook met regelmaat bij mij thuis...om te praten zei hij dan...
Hij zei zelf geen 2 woorden,en ik stom ik was,vloog hem om zijn nek....
En ja hoor daar gingen we weer,en achteraf had hij spijt tegenover zijn vriendin......
En ik voelde me schuldig...
En zo ging het maar door,en hij vroeg me vaak waarom ik sex met hem deelde...hij kwam ervoor...
Ik heb het een x met hem meegemaakt dat hij iets met mij wilde...
Maar voor Meneer was ik niet goed genoeg en haakte hij af....
En nog bleef ik aan hem hangen...en bleef ik bellen...
Een poos is hij bij zijn vriendin weggeweest,bij zijn ouders gaan wonen...
Had hij die vriendin voorgelogen dat ik hem verleid had,dat ik ,en ik....
Ik had het gedaan...
Nu woont hij weer bij haar,vlak bij mijn huis....
Haar zie ik nog regelmatig...
Triest hoe zei zich door hem laat inpakken.
Hij liegt,bedriegt,is ongevoelig..gevoelens worden weggestopt....
Als ik zei dat ik van hem hield..dan was dat uit de boze voor hem....
Ze hebben samen 1 kind....Ik denk nu werkelijk wat triest voor jou,om met zoon iemand te leven,en die vrouw van hem weet dat ik wat met hem gehad hebt,dat wij samen sex hebben gedeeld...
Medelijden met zijn vrouw.
Ik heb er hopelijk van geleerd dat ik mijn ogen eerder kan openen voor dit soort mannen.
Leugens hou ze in de gaten,luister naar je innerlike gevoel,die spreekt altijd de waarheid...
Ik wist het net als bij mijn ex man,ik voelde het...
Groeten van Stromend...
.
Stromend

Re: Nieuwe vriend...na ex man...

Berichtdoor Mea op za 31 okt 2009 13:55

Hallo Stromend,
Wat een akelig gegeven toch he, dat hoewel je gevoel het zo duidelijk aangeeft, je er toch niet naar luisterd en op die manier weer in een soortgelijke situatie beland.
Wees niet te streng voor jezelf hierin oke... Maak wel afspraken met jezelf als het even kan; Ik ga het uitleggen want als ik het zo zeg ik het echt niet duidelijk denk ik...

Aan de hand van het gesprek dat we hebben gehad, kan ik zeggen dat je zelfbeeld terug gebracht is tot een heel laag pitje... Daar wordt dankbaar gebruik van gemaakt. Het lijkt of dit soort mannen er een neus voor heeft omdat op te pikken en erop te reageren.
Dat reageren zal altijd gebeuren in hun voordeel want empathie ( meegevoel) kennen ze niet.
Ze pakken je op je zwakke punten. Meestal, omdat je zelfbeeld laag is, is ook je zelfvertrouwen aangetast..het vertrouwen in en op jezelf dus...Deze mannen zullen daar dus gebruik van maken. Ze liften je op, door te zeggen dat je aardig en leuk bent en ze zo goed met je kunnen praten want jij begrijpt hem tenminste, en zijn vrouw/vriendin niet want die is...en dan mag je vrijelijk gaan invullen; maar goed is ze nooit. Je bent blij met zijn vertrouwen en voelt je waardig omdat hij toch heus kritsch kijkt naar zichzelf, dat heb je zelf gehoord in zijn relaas toch! Hij heeft zich lange tijd opgeofferd voor vrouw/vriendin en nu is hij moe gestreden en vindt bij jou wel wat hij nodig heeft. En dan, als hij merkt en weet dat je ingepakt bent, dan laat hij je vervolgens zakken als een baksteen en weet je tot op het bot te kleineren.

Als je probeerd dit bovenstaande zo aan te passen dat het op jou situatie van toepassing kan zijn en je probeert eens wat objectiever ernaar te kijken dan zie je er de logica wel van in denk ik..Welk mens zou er niet met open ogen intrappen?

Dan wat ik zei over de afspraken die je met jezelf kunt maken....
Het is nu eenmaal zo dat een mens in emotie niet het overzicht meer heeft. Zaken door elkaar haalt , en niet helder kan denken. Zaak is dus met die gegevens te werken; Neem dus geen beslissingen tijdens de periode die je nodig hebt voor herstel. Dat lijkt als je ervoor staat eindeloos lang te zijn, maar dat valt achteraf bezien altijd erg mee.
Als je zonder die emotie kunt beslissen over allerlei zaken dan maak je minder fouten en ben je beter in staat vanuit je eigen visie te handelen en reageren en dat levert je veel op.
Je bespaard jezelf gevoelens van spijt, en hoeft achteraf minder puin te ruimen omdat zaken zou fout zijn gelopen.
het resultaat is op den duur dat je zelfvertrouwen terug komt omdat je ziet dat je best capabel bent en daardoor stijgt je zelfbeeld ook.
Wil je het plaatje echt ideaal hebben dan zul je daaraan vast op de wat langere duur ook niet meer in dit soort gedrag trappen omdat je hebt leren vertrouwen op die intuitie en ernaar hebt leren luisteren.

Leren dat JIJ de belangrijkste persoon in jou leven bent is dan echt nodig en die wetenschap eigen maken zorgt ervoor dat je durft te gaan staan voor wie je bent.
Je zult dan nog steeds je zwakke plekken hebben, maar je kunt ze onderkennen en jezelf beschermen mocht het nodig zijn.
Hij en al diegene die net zo zijn, zullen dan aan jou voorbij lopen...ze zoeken immers naar de zwakkeren onder ons die zelf niet weten waar hun zwakke plekken zitten en daardoor overgeleverd zijn aan hem. ( en we zijn/waren allemaal eraan overgeleverd en zijn allen slachtoffer geworden ervan)

Mag ik vragen hoe jij dal die jaren hebt overleeft? Wat het is nogal wat om dit mee te maken. Je hebt ongetwijfeld je kracht daarin gevonden op de een of ander manier, wil je erover vertellen?

Groetjes Mea
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Fallie op za 22 mei 2010 12:04

Ik lees hierboven misbruiktactieken.

Ik herken ze allemaal heel goed behalve 3 en 9 en 10.

Mijn dochter gebruikt ze en mijn ex (nog intensiever) gebruikte deze tactieken.

Er staat steeds te laat komen wat onrust veroorzaakt. Maar mijn dochter deed ook steeds dat de afspraken verzet moesten worden naar een rare tijd. En ook zeggen dat ze langs komt en dan niks van zich laten horen. Ik weet ookdat als ik tegen mijn jongste dochter zou zeggen ze komt nooit en als mijn jongste dat weer aan haar vertelt dat ze zegt :ik heb mam gezegd dat ik langs zou komen raar hoor dat ze dat zegt.

Ze vertelt er dan niet bij dat dat al zon half jaar geleden is. Het heeft ook geen zin voor mij dat erbij te vertellen (als ik t zou vertellen aan de jongste , wat ik dus echt niet ga doen) want dan is het volgens haar een week terug en is het haar woord weer tegen het mijne.

Niet dat ik dat tegen mijn jongst kind zeg, maar zoals je hierboven kan lezen weet ik al uit ervaring hoe zon uiting van mij zich gaat ontwikkelen.

Daarom houd ik mijn lippen op elkaar. Want elk woord wat ik zeg dat wordt verdraaid doormijn oudste dochter.

Dat zijn hele subtiele tactieken, die ik nu heel; goed door heb, maar
niet kan gebruiken. Het is net zoiets als wel een taal verstaan, maar de taal niet kunnen spreken. Zo voelt t.

vriendelijke groet Fallie
Fallie

Berichtdoor Mea op za 22 mei 2010 12:21

Hallo Fallie,

Heel goed gezien denk ik van je...

Wat je zegt over de taal kunnen verstaan je maaar het niet kunnen spreken. wat goed en duidelijk verwoord je dit.
Zou je dat willen?
Ooit heb ik die gedachte wel gehad ook ja, maar of ik het wel of niet zou kunnen zal nooit bekent worden omdat ik uiteindelijk toch heb gekozen niet tot dat ( zijn) punt te zakken ( zo voelde dat iig voor mij, maar dat is persoonlijk hoor)

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet luidt het gezegde. Kan zijn maar er is altijd een keus denk ik dan om hier wel of niet in mee te gaan.
Ik heb die keus toendertijd heel bewust gemaakt.
Zo te horen maak jij ook di ekeus... Het zou zo maar kunnen dat je de taal verstaat en ook zou kunnen spreken maar er bewust voor kiest dat niet te doen?
Ook al zou het je kunnen brengen dat je sterker zou komen te staan?

Natuurlijk is er besmetting in de zin dat we enorm beinvloed worden door deze mensen in ons bestaan, maar dat vind ik iets anders.

Dat tenen lopen is ongelooflijk vermoeiend, zijn er wel momenten Fallie, dat je het los kunt laten en je gedachten kunt verzetten?

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Mea op za 22 mei 2010 12:46

Hallo Fallie,

Ik moest even nadenken over wat ik je zou schrijven over hetgeen je zegt over de misbruiktactieken.
Je noemt dat punt 3, 9 en 10 niet voorkwamen.
Met name punt 10 gaat over seksualiteit. Bijvoorbaat; ik vind dit geen moeilijk onderwerp, maar weet dat dit voor velen anders ligt. Voorwaarde is wel dat er over gesproken kan worden op een respectvolle manier en zonder gebruik van schuttingtaal. Zoals dit ook in de forumregels na te lezen is.( dit even voor iedereen die dit onderwerp zal lezen)

Het valt me op dat vrouwen vaak zeggen dat er op seksueel gebied niets mis is/was.
Toch vraag ik me dan stilletjes af..is dat zo..?
Door het werk wat ik al tientallen jaren doe durf ik daar vraagtekens bij te zetten.
Seksuele dwamg is nl niet alleen dat het met een boel agressie gepaard gaat in de zin van dat de vrouw op bed gegooit wordt en bij herhaaldelijk 'nee' zeggen, de man toch door gaat.
Binnen menig relatie komt een veel moeilijker traceerbare dwang aan het licht bij erover doorvragen.
Het is subtieler en manipulatiever, maar onmiskenbaar is het dwang.

Het vermoeden bestaat dat alle vrouwen weten wat het is om maar toe te geven aan de vraag naar sex om 'er maar vanaf te zijn'... Als een relatie goed is dan zal dit over en weer gebeuren, of is er een samenspraak over of over geweest. Er is dan sprake van een zeker evenwicht.
Evenwicht en balans, je goed voelen erbij zijn voorwaarden waaraan een samenzijn zou moet voldoen.
Zodra er sprake is van; de lieve vrede bewaren, tegen je zin in vrijen omdat er anders consequenties zijn. Echte diepgaande onvrede hebben met de partner maar zich verplicht voelen, zijn allemaal zaken die maken dat de seksualiteit binnen een huwelijk of relatie niet klopt.

Er zijn maar weinig vrouwen die het prettig vinden te vrijen met iemand waar ze dagelijks ruzie mee hebben, bij een partner die bedreigend is op emotioneel, fysiek en psychisch gebied.
Het zou best kunnen zijn dat de sex ogenschijnlijk goed is, maar wat gebeurd er, of zou er zijn gebeurd zijn bij weigering...?
Hoe zit het dan met gevoelens van onvrede die er zijn en die genegeerd worden?
Is het mogelijk om een echt goed sex te hebben met een partner als er angst is voor diegene?

Aan een goed seksueel leven met een partner zijn een aantal basisvoorwaarden verbonden.
Je veilig voelen, vertrouwd zijn met elkaar, elkaar goed kennen, jezelf durven zijn, liefde natuuurlijk, zijn een aantal van die basisvoorwaarden.

Mijn vraag is eigenlijk; Kun je met iemand die je jarenlang mishandeld een echt goede seksuele band hebben?
OF....mankeerd(e) er toch meer aan bij nader inzien als dat je tot dan toe denkt/dacht?

Groetjes Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Fallie op za 22 mei 2010 13:15

Geeft niet ik snap je vraag.

Ik begon praktisch nooit uit mezelf. En ik had een manier bedacht (toen nog zonder dat ik me daarvan bewust was) om te doen also ik iemand anders was

Op die manier lukte me het zelfs om het prettig te vinden.

Nu komt het me onvoorstelbaar voor. Als ik eraan denk wordt ik gewoon misselijk vooral als ik hem voor me zie.

Wat er gebeurd zou zijn als ik die manier niet had gevonden daar kan ik nu nooit meer achterkomen. Maar ik heb er ook weinig aan als ik t wel zou weten.

Ik hoop dat je snapt wat ik geschreven heb, want ik denk dat dit voor de meeste mensen niet te snappen valt

Ik ben nu blij dat ik dat aspect niet meer in mn leven heb.

vriendelijke groet,
Fallie
Fallie

Berichtdoor Fallie op za 22 mei 2010 13:21

En Mea ik kan het echt niet die tactiek. Ik moet daar een halve dag over denken hoe ik dat toe moet passen. Toch vraag ik me wel eens af en denk ik na en probeer kritissch na mezelf te kijken dat ik misschien wel ens onbewust zoiets gedaan heb. Dat zou best kunnen. Want fouten maken dat doet iedereen en ik ben er ook niet vrij van. Maar zodra iemand iets zou zeggen en terecht (ik weet nu zo onderhand wel of iets terecht is) dat wil ik dat meteen toegeven)

En ik heb er wel eens over gedacht, maar zolang bezig zijn met zoiets maakt me compleet gek.

Ik denk dat bij mij dingen die belangrijk zijn daardoor niet meer aan bod komen

vriendelijke groet
Fallie
Fallie

Berichtdoor Mea op zo 23 mei 2010 00:24

Hallo Fallie,

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je blij bent dat dit er niet meer is. Jammer is het natuurlijk wel want het kan ook mooi en goed zijn. Geloof het of niet!!

Dat je je altijd hebt ingebeeld dat je een ander persoon was is wellicht toch minder vreemd als dat je zou denken. Het is een van de overleveningsmechanismen die best wel bekent zijn. Veel vrouwen doen dit om aan de 'huwelijkse plichten' zoals zij denken dat die er zijn te kunnen voldoen. Vaak doen ze dat dan omdat anders de;' schuld bij hen zou liggen' en de man 'een reden zou hebben tot wangedrag'....dit wangedrag kan zich dan uiten in negeren, soms dagen lang, snauwen, kankeren, ( sorry maar zo heet dat nu eenmaal) chagerijnen, agressief gedrag door met deuren te smijten. spullen te gooien of regelrecht fysiek geweld te gebruiken en alles wat daar tussen zit.

Vaak ook gebeurd het dat vrouwen zich niet alleen inbeelden dat ze iemand anders zijn, maar ook dat ze erbij fantaseren dat er een zekere mate van dwang tot en met puur geweld wordt gebruikt. Dit is dan omdat hun lijf reageerd op een manier die aanvoelt als verraad naar wat de geest ervaard.

Het erge ervan is niet dat het gebeurd..dat is vaak erg logisch idd, maar wel dat ieder voor zich denkt dat dit erg is.....of afwijkend....of beschamend...of zondig ...
Een hele goede reden dus om ook dit onderwerp bespreekbaar te maken op dit forum!

Wist jij dit ook van andere vrouwen?

Groetjes Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Mea op zo 23 mei 2010 00:30

Hallo Fallie..
Je hebt de ene scherpe opmerking na de andere merk ik....'Als ik me daar echt mee zou bezig houden dan heb ik een tijd meer voor andere dingen!!'
Goed zeg!!

Je hebt helemaal gelijk!!

Natuurlijk maken we allemaal fouten. Ik bv ben nogal eens kort door de bocht, als ik niet uitkijk.. De kortste weg is tenslotte de snelste he...
Maar het is nu eenmaal niet altijd de handigste weg....
Het is volgens mij wel altijd geod dingen in overweging te nemen en te beslissen dat je iets wel of niet in je leven wilt, of wilt gebruiken..dat maakt bewust en zo leerje jezelf en je grenzen goed kennen. Op die manier kun je dan je leven steeds beter de richting geven zoals je dat zelf wilt.

Groetjes Mea

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Fallie is gast op ma 24 mei 2010 16:25

Weet Mea het is net zoiets als het hebben van een taal of wiskundknobbel.

Deze mensen hebben een knobbel in het manipuleren om hun zin te krijgen met alles.

Ik voel me de laatste weken sinds die vraag van mn jongste smiddags te komen op haar verjaardag omdat de oudste mij niet wil zien helemaal niet goed.

Ik voel me geregeld misselijk, maar eten krijg ik er toch nog in.

Maar gisteren heb ik zitten huilen hier. Op SBS 6 was een progamma (ik weet niet hoe het heet) met een verborgen ccamera. Die vrouw deed precies hetzelfde bij dat paard met zn veulentje wat mijn ex bij mij deed.

Ze begon ineende zonder enige reden te schelden en te tieren tegen dat lieve paardje en gaf m een harde tik op zn neus.
Neus is heel gevoelig bij paarden.

Beesten kunnen niet verstaan wat ze zegt, maar zij horen nog beter dan wij mensen de toon.

Wat mij is overkomen kan me niet meer schelen, Maar dat beestje ???? wat is dit voor een wereld.

Het is gewoon ondragelijk dat dit kan gebeuren.

Het blijft maar in mnhoofd rondspoken.

Ik zou willen dat zij heel erg straf zou krijgen.

Er zijn dus ook van zulke mensen die het ook uithalen bij dieren.
Mea om heel eerlijk te zijn als ik dit voor mijn ogen zie gebeuren in de staat waar ik nu in ben dan gaat ze eraan. Ik heb nooit woede gehad naar mn ex ook geen haat, maar als t anderen gbeurd dat wordt ik tegelijkertijd misselijk verdrietig en ontzettend boos tegelijk.

ik moest dit even kwijt
Soory ik zag dat ik niet ingelogd was en ben nu gast
groet van Fallie
Fallie is gast

Berichtdoor Mea op di 25 mei 2010 19:36

Hallo Fallie,

Is niet erg toch dat je niet ingelogd was. Gasten mogen ook schrijven hier, maar het is wel handig dat je laat weten dat jij het bent.

Wat en boosheid komt er dan vrij zeg na het zien van zo'n programma....
Maar Fallie, zou je je kunnen voorstellen dat het een plaatsvervangende emotie is die je nu voelde?

Het zelfbeeld van slachtoffers van psychopaten is gereduceerd tot het absolute nulpunt..Je bent het dan dus ook niet waard om boos voor te worden..of gefrustreerd, of je misselijk te voelen onder zoveel onrecht dat je wordt aangedaan.....De beschuldigende vinger gaat steeds naar jou, en op den duur geloof je met alles dat in je zit dat je niet deugd, niets waard bent.
Jij hebt een huwelijk van tientalle jaren achter de rug met een man die je zo behandelde, of liever gezegd mishandelde... dat is me wat toch!
In deze maatschappij wordt zelfmedelijden niet getolereerd dus ook daardoor kunnen onze emoties nog eens extra diep weggestopt worden.
Op den duur voelen we weinig meer, zijn we murw gemaakt!
In onze opvoeding ligt vaak besloten dat boosheid slecht is en die niet geuit mag worden. Boosheid is echter een uitingsvorm. De energie die vrij komt door het voelen van emoties weet geen weg, dus komt naar buiten als boosheid. het is lastig voor ouders om kinderen te leren omgaan met emoties..wat doe je met verdriet, hoe ga je op een positieve manier om met frustraties, hoe hanteer je machteloosheid?
Allemaal zaken waar mensen zo ie zo tegenop lopen en als ouders weet je dan domweg niet hoe je dat dan aan je kinderen kunt overbrengen. gevolg is dat er heel wat gefrustreerde mensen rondlopen die vol zitten met allerlei onopgeloste, ongeuitte emoties.
Ok wij,j ij en ik, hebben niet geleerd van vroeger uit wat met emoties te doen.
Bij meisjes/vrouwen is het helemaal 'not done' om boos te worden! Gelukkig begint daar ietwat verandering in te komen.

Bovenstaande kort samengevat blijkt dan dus maar weer dat de emoties weggestopt zijn en niet gevoelt mogen worden, zeker niet voor zichelf.
Binnen de psychologie is het een mooie truc om te projecteren. Dit betekent dat je de situatie projecteerd op iemand anders, liefst iemand die je heel na staat... ga je eens voorstellen hoe het voelt als hetgeen jou overkomt/ overkwam, die ander overkomt...Ga eens voelen welke emoties dit dan oproept...
Als je de emoties duidelijk voelt dan haal je dat weer naar jezef toe.JIJ bent degene die het heeft meegemaakt..
Je zult waarschijnlijk merken dat de emotie direkt weg is dan. Dat is logisch, dit vergt wel een gewenning. Op den duur..steeds een beetje meer zul je de emotie ook voor jezelf herkennen. Hoelang dat duurt verschilt per persoon en omstandigheden.

Ik vermoed dat dit is wat je overkwam bij het zien van wat er met dat paarje gebeurde. De reden dat je hier zo enorm heftig op reageerd is de herkenning tenslotte!
Ik zeg daarmee niet dat het je niets zou doen wat er met dit paardje gebeurde in een ander setting, natuurlijk raakt het je dan ook, diep zelfs..Maar dit was je spiegel vermoed ik!!

Hoe denk jij daar over als je dit zo leest?

Groetjes Mea

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Fallie op di 25 mei 2010 21:38

Ja ik snap na je schrijven heel goed dat het een spiegel was.

het was echter geen plaatsvervanngende emotie. Het was mijn emotie mijn gevoel wat protesteerde tegen de behandeling die het diertje kreeg.

Ik zag het gebogen paardehoofd. Dieren kunnen voelen hoor meer dan menigeen denkt.
Ik heb sbs een mail gezonden.
Maar kreeg een atuomatisch mail terug.

Zij zijn het al weer vergeten. Ik niet.
Natuurlijk voel ik emotie want het was herkenning. Zo werd ik ook behandeld. Alleenik heb op een gegeven moment de keuze kunnen maken geen contact meer met hem te hebben. Dit beestje kan dan niet. Nog erger vind ik . Nog erger dan mij.

OM nog terug te komen op je vraag of ik wist dat andere vrouwen ook wel eens zo deden als ik nee dat wist ik niet.

Wat ik wel een dacht da thet een beetje leek op mensen die meerdere persoonljkheden onwikkelden in exstreme situaties. Nog extremer dan die van mij. Ik had maar even een andere pesoonlijkheid voor de paar minuten dat het duurde.

maar ik kan me voorstellen als die paar minuten uren of dagen of wekenof maanden of jaren worden da tje dat dan gaat ontwikkelen.

vriendelijke groet,

Fallie
Fallie

Berichtdoor Mea op wo 26 mei 2010 21:22

Hallo Fallie,

Wat enorm goed van je dat je dit verband legt. Het is nl idd vergelijkbaar al is dit er een milde vorm van.
Zo zie je maar weer, niets menselijks is ons vreemd...en gelukkig hoefde jij het niet in die extreme mate te doen/ hebben.
Ik zei al he, ik ga niets af doen aan wat je gevoelens waren over dat paard. waar het mij even omging is dat je blift zien waar die herkenning vandaan komt, in de hoop dat je op den duur dit soort gevoel ook weer voor jezelf kunt krijgen.

Groetjes Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Reacties of vragen....