Free Website Templatesphpbb3 styles

contact zoeken

Hier mag je reageren op de bovenstaande informatie.

Moderator: faith

contact zoeken

Berichtdoor zwaluw op zo 09 okt 2016 11:59

Hallo,
Ik weet als je gestalkt wordt in een moeilijke situatie terecht komt.
Maar ik weet dat het hebben van zelfs maar 1 contact genoeg is om veilig te zijn.
Daarom wil de stalker dat je alleen bent.
Ik zoek iemand die daarom het goed vindt om contact met mij te hebben via email en meer niet.
Ik kan in wezen een contact persoon zijn voor iemand anders om de zelfde reden die daar behoefte aan heeft en begrijpt dat je dan veiliger bent en vaak met rust gelaten wordt door de stalker.
Stalkers manipuleren geestelijk. dus dat is geen pretje.
dat is een best ernstige zaak.
ook weten stalkers hoe ze mensen voor gek moeten verklaren zodat ze door niemand dus ook de politie niet serieus genomen worden en als mensen gaan klagen worden ze alleen maar op gepakt en op genomen vandaar stalkers het belangrijk vinden dat alle mensen onder de een of andere psychologische naam vallen en het maakt ze niet uit welke. Niemand neemt je ooit nog serieus daarna.
Je bent voor je leven bestempelt en aan de geestelijke maar ook lichamelijke mishandelinge maar die zijn weer te zien dus werken ze liever geestelijk wordt niet gedaan door de politie want je moet alles kunnen aan tonen en bewijzen. dus de politie is bewezen niet echt handig met alle geweld die echt bestaat niet omgaan.
ik wordt daardoor gedwongen levens lang te lijden zonder hoop of uitkomst.
iedereen werkt mee met de stalkers en ze zijn een grote groep die elkaar steunen en ze hebben alle baantje en houden iedereen in de gaten. voor het slachtoffer is dus geen hulp. alleen als je het kan bewijzen maar zo gaan stalkers niet te werk natuurlijk.
ik woon alleen zonder contacten. best eenzaam dus.
het gaat ook niet goed. maar ik kan niets doen en alles waar ik bang voor ben is dat ze me op sluiten in een gekkenhuis waar je gek wordt en ook eenzaam bent dus dat helpt helemaal niet of maakt het nog erger.
ik zal in ieder geval nooit de hulp krijgen die ik graag wil en daar hoort bij om normaal behandeld te worden. daar knap ik altijd van op.
dat doet me gewoon goed. om niet als gek behandeld te worden.
iemand die gewoon naar jou luistert zoals ze ook naar anderen luisteren.
Dus als iemand contact met me wil dan hoor ik het graag. Het zal mijn leven in ieder geval stukken verbeteren.

Boekje
zwaluw

Re: contact zoeken

Berichtdoor Mea op ma 10 okt 2016 00:23

Tot Hallo Zwaluw,

We leven met je mee en weten dat het leven zwaar is als je een stalker hebt, heel zwaar.
Ik vermoed dat je nog niet veel hebt gelezen hier omdat we duidelijk maken dat onderlinge kontakten niet worden toegestaan. Dat klinkt nogal aanmatigend en dat zijn we ons ook terdege van bewust. Vergeet echter niet op wat voor forum je bent, qe moeten er niet aan denken dat iemand door ons toedoen slachtoffer zou kunnen worden van iemand met slechte bedoelingen. We kunnen niet zien wie er schrijft of wat de bedoelingen zijn.
Vaak vallen dit soort types door de mand maar vaak ook niet.
Natuurlijk zijn hier over het geheel genomen mensen die slachtoffer zijn maar Zo hier en daar duikelt er eens iemand op die geen goede intenties heeft.
Wil dat zeggen dat we je laten stikken met je probleem? Nee natuurlijk niet!

Je kunt hier altijd komen om je verhaal vertellen en je ervaringen te delen. De laatste maanden is er weinig activiteit doordat ik behoorlijk ziek ben geweest maar er wordt nog steeds veel gelezen en de ervaring leert dat velen steun ondervinden van wat anderen vertellen. Op die vmanier kun je dan ook anderen steunen en wie weet leest er iemand mee met soortgelijke ervaringen die met je van gedachten wil wisselen.

Ik wens je heel veel wijsheid en rust.
Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Reacties of vragen....