Free Website Templatesphpbb3 styles

Narcistische Persoonlijkheid Stoornis.

Hier mag je reageren of vragen stellen over de bovenstaande informatie.

Moderator: faith

Re: Narcistische Persoonlijkheid Stoornis.

Berichtdoor May op wo 05 feb 2014 19:55

Hooi,

Ik vroeg me af of er nog gesproken werd? Ik ben er een tijdje geleden achter gekomen dat mijn vader narcistisch is omdat ik me daar goed aan kan relateren. De forums die ik tegen kom wordt vaak al een lange tijd niet meer gepraat. Maar omdat er hier een paar mensen een tijdje geleden zeiden dat ze het regelmatig checkte, waag ik eens een poging...

May
May

Berichtdoor Mea op do 06 feb 2014 01:45

Hallo May,

Ja hoor, we zijn volop in actie hier.
We zijn geen forum waar prietpraat plaats vind dus wat dat betreft ka het lijken alsof we minder actief zijn maar als er geschreven wordt komt er altijd reactie.
De onderwerpen zijn vaak zwaar, ik bedoel dan dat het niet over het weer gaat of hoevaak je moet stofzuigen, dat betekent dat er emotie bij komt kijken of dat mensen eerst even alles op een rijtje willen zetten voor zichzelf voordat ze weer reageren.
Hoe dan ook, we zijn dus actief!

groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor May op do 06 feb 2014 09:38

Ja, dat snap ik heel erg goed! Ik heb wel ergens anders een topic over aangemaakt, omdat ik dit forum niet meer kon vinden... Oeps. Wel fijn om te weten dat mensen hier zijn die zullen reageren en bedankt voor uw reactie.

Groetjes May
May

Vorige

Keer terug naar Reacties of vragen...