Free Website Templatesphpbb3 styles

Welkom Nina.

Hier mag je jezelf voorstellen. Liefst met een nickname voor de veiligheid. Bedenk dat iedereen je berichten kan lezen dus wees voorzichtig met het delen van prive gegevens.

Moderator: faith

Welkom Nina.

Berichtdoor Mea op zo 31 jul 2011 01:05

Welkom op ons forum.
Tja, hoe laat het ook is een forum werkt altijd toch!
Je zultvast al rondgekeken hebben hier en hebben gezien dat er veel informatie te vinden is. Mocht je nog een onderwerp missen dan hoor ik dat graag van je. Natuurlijk mag ook jij je ervaringen met ons delen.

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Re: Welkom Nina.

Berichtdoor Nina1979 op ma 01 aug 2011 00:16

Ik zie het :) en nu weer een laat berichtje. Ik zal mij even kort voorstellen. Ik ben Nina en de reden dat ik op dit forum terecht ben gekomen is....tja een psychopatische ex. Ik heb na een niet zo'n leuke relatie (is een understatement) er een punt achter gezet (in 2008) en wordt sindsdien gestalkt, bedreigd, gemanipuleerd en geïntimideerd. Na 3 jaar kun je wel zeggen dat iemand je behoorlijk kan beschadigen en nog is de strijd niet gestreden want hij tovert steeds weer wat uit zijn hoge hoed. Hij heeft als doel mij het leven zuur te maken en ik vrees dat ik er nooit meer vanaf kom, zeker als ik zie hoe er bij justitie met mijn zaak wordt/is omgegaan en welke adviezen ik krijg van instanties. Ik weet niet of ik hier ga schrijven maar ik vind altijd wel dat de schrijvers mogen weten wie er meeleest. Ik dus, ik lees de verhalen en de informatie en ik ben blij dat dit mogelijk is want oei oei oei wat voel je je vaak alleen in de strijd en ellende.

Liefs Nina
Nina1979

Berichtdoor Mea op ma 01 aug 2011 00:38

Hallo Nina,

Nou, dan gaan we nog maar even door met late berichtjes toch!
Soms blijf je gewoon versteld staan van wat die p's allemaal uithalen!! Een normaal mens zou zich na een week al dodelijk vervelen en het opgeven en zij gaan rustig jaren door.
Het is idd fijn als mensen even laten weten dat ze lezen maar het hoeft niet. Net zo min als dat vreselijke alleen voelen. Kan best zijn hoor dat je door hier te komen lezen iets van die eenzaamheid oplost maar toch kan ik me voorstellen dat schrijven erover ook wel helpt.
Je zult wellicht al hebben opgemerkt dat er hier een heleboel eye- openers rond vliegen de laatste tijd. Over en weer worden er rake dingen gezegd en ook steun gegeven op een hele positieve manier, ook jij kan en mag daarin delen.

De keus of mensen willen schrijven laten we helemaal open, we dwingen niets af en weten dat er heel erg veel mensen dagelijks komen meelezen met alles wat hier gebeurd. Op zich kan dat al veel steun bieden. De wetenschap niet alleen te staan is al zo veel.
Denk er nog eens over na. Mocht je toch besluiten niet te willen schrijven dan is dat ook prima en komt dat misschien op een later tijdstip alsnog.
Hoe dan ook; je bent welkom!

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor fee.huizen op za 06 aug 2011 21:45

Hey Nina,

Las al een berichtje van je bij Topic rechtzittingen. Wat behoorlijk heftig zeg. Zit al een poos op het forum en heb zelf al met al 10 jaar relatie gehad, getrouwd geweest met een p. en daarbij bijna 3 jaar gezorgd voor zijn kinderen waarvan een zoon ook P is. Wat mij sterkt is de wetenschap dat, ook al is het moeilijk en heftig, het ontzettend fijn is dat je uit de relatie hebt durven stappen. Schat in dat je daar best moed voor heb moeten verzamelen. Je hebt lef gehad die stap te nemen en bent nu sterk en bezig je leven te leven. Kracht !! Dat kan het niet anders.
Je hebt al behoorlijk wat stappen gezet, hoe wrang en moeilijk maar wees blij dat je in iedergeval op weg bent naar een betere toekomst. Het kan alleen maar mooier worden.
Dat hij al 3 jaar bezig is om jouw leven zuur te maken is natuurlijk triest en ziek. Toch is mijn advies je hiervan weinig aan te trekken en gewoon je leven te leven. Negeer hem, want een reactie is waar hij op kickt. Verder, ook al lijkt het of het niks helpt, bewijzen blijven verzamelen. Verzamelen, dossiers aanleggen. Als je aangifte blijft doen en blijft melden bij de politie en in overleg met advocaat opnieuw rechtzaak aanspant als hij denkt genoeg in handen te hebben, zul je uiteindelijk straatverbod en contactverbod moeten kunnen krijgen. Dan zul je nog alert moeten blijven maar toch.
Verder kun je volgens mij met de bewijzen die je nu hebt in aanmerking komen voor een aware systeem, soort mobiel met alarmknop draadloos naar de meldkamer. Dit kun je aanvragen via de politie meen ik. Heb je overigens al melding op lokatie met politie geregeld ? Dit is dat de politie met je situatie bekend is en veel sneller reageert als er een telefoontje binnen komt. Misschien heb je er wat aan ?
Ik zou het leuk vinden meer van je te horen. Weet wel dat het mij sterkt te reageren op elkaar en van je af te schrijven.
Vrouwen zijn sterk en veel sterker dan we met elkaar denken!
grtz Fee
fee.huizen

Keer terug naar Voorstellen