Free Website Templatesphpbb3 styles

Welkom Yogi,

Hier mag je jezelf voorstellen. Liefst met een nickname voor de veiligheid. Bedenk dat iedereen je berichten kan lezen dus wees voorzichtig met het delen van prive gegevens.

Moderator: faith

Welkom Yogi,

Berichtdoor Mea op ma 27 aug 2012 01:14

Welkom op ons forum.
Zoals je ziet; zelfs midden in de nacht kun je hier nog een welkom verwachten zo nu en dan. Ook de rest van het forum is 24/7 bereikbaar. Hoe gaaf is dat als het erom gaat dat je informatie wilt hebben of je witl je eigen ervarigen van je afschrijven op tijdtippen als dit.
Mocht je vragen hebben dan kun je die ook altijd stellen .

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Re: Welkom Yogi,

Berichtdoor yogi op do 30 aug 2012 22:41

Hallo Mea,

Hartelijk dank voor het welkom zo midden in de nacht. ik ga eerst maar eens kijken of ik wat soulmates kan vinden.

Groetjes Yogi
yogi

Berichtdoor Mea op vr 31 aug 2012 01:11

Hallo Yogi,

ihihih het lijkt wel of wij elkaar steeds zo heel erg laat moeten treffen! Geeft iets hoor, kan allemaal hier.
Soulmates genoeg denk ik. Neem de tijd en de ruimte die je nodig hebt. Ik zag al een ander bericht ook van je staan en ik hoop dat we je wat steun kunnen bieden.
Zoals je wellicht al weet helpt het vaak al zoveel om ergens je verhaal te kunnen zetten en reacties te kijgen.
Wie weet wat het alemaal nog brengen zal.....

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor yogi op vr 31 aug 2012 22:27

Hoi Mea,

Nou dat is het als je in je (t)huis als gek versleten word dan ga ik toch twijfelen. Dan is het om te lezen hier dat je niet de enige bent en wat van je verhaal kwijt kunt

Vandaar toch maar een berichtje geplaatst en vertwijfeld begin maar elke stap is er 1

Wens je een fijn weekend

Groetjes
yogi

Berichtdoor Mea op za 01 sep 2012 00:55

Hallo Yogi,

Volkomen normaal denkende en intelligentie mensen denken allemaal dat ze gek zijn als er maar lang genoeg op je ingepraat wordt slaat de onzekerheid toe en vanuit die onzekerheid tsaat de weg helemaal open om nog verder op je in te beuken met indoctrinties over hoe slecht en gek je wel niet bent.
'Join the club' zou ik zeggen. Nee, je bent de enige hier niet, zeker niet en ik kan je verzekeren...Op een heel enkel keertje na ben ik hier allleen nog maar geweldige en mooie mensen tegen gekomen die meestal nog intelligent zijn ook. Ook wat dat betreft; 'join the club!!'

Groetjes Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Voorstellen