Free Website Templatesphpbb3 styles

emotieloos leven

Hier mag je reageren op de bovenstaande informatie.

Moderator: faith

emotieloos leven

Berichtdoor woezel op zo 22 dec 2013 20:48

Hallo allemaal

k zit met duizend vragen waar ik geen antwoord op ken en hoop hier meer informatie te krijgen.
In mei 2013 heb ik een psychose meegemaakt en ben toen opgenomen in een instelling.
De waanideeen enz waren snel weg met medicatie( weet wel niet wat er toen is gegeven)
Mocht in augustus ook naar huis. Kreeg medicatie voorgeschreven die ik moest nemen en stillaan afbouwen?
Ik heb nu zyprexa 7.5mg, abilify 10mg en camcolit 400(1x daags alles)
Het afbouwen ging zo traag en ik heb dus geen gevoel meer in mijn lijf, kan niet huilen, kwaad worden , liefhebben, zelfs geen moederliefde meer, ook totaal geen lustgevoel.
Dit is zo frustrerend dus stopte ik zelf met mijn pillen in september omdat ik las dat dit alles een bijwerking kan zijn van de medicatie.
Nu ben ik bijna 3 maand gestopt maar de emoties komen niet terug, ben radeloos. Ik voel me een robot. Een zielloos mens.
Zo wil ik niet zijn want ik ben altijd super emotioneel geweest.
Ben dan opzoeking gaan doen op internet en kwam uit op Alexithymie... dit is bangelijk omdat je geen mogelijke behandeling kunt terugvinden.
Kan mij iemand helpen...??

groetjes

Woezel
woezel

Re: emotieloos leven

Berichtdoor Mea op ma 23 dec 2013 22:36

Hallo Woezel,

Ik begrijp helemaal dat je met ontelbare vragen zit en dat de situatie je beangstigd.
We hebben hier allerlei informatie staan wat verband houdt met psychopathie. Onder die informatie valt ook die over Alexithymie.
Alexithymie is geen psychopathie laat dat duidelijk zijn.

Wat ik erover kan zeggen in het licht van het onderwerp van dit forum is dat we hier niets mee kunnen.
Ik denk echter wel je hartekreet te hebben gehoord en kan dan ook niet anders als je verwijzen naar het deel van dit forum wat onder 'wat nu....' te vinden is.

Het gaat te ver om daar nader op in te gaan hier op het forum maar ik zal zien dat ik je per mail verder bericht geef.
Laat even weten of je het ok vind mail van ons te ontvangen op het adres dat bij ons bekend is.

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor woezel op ma 23 dec 2013 22:44

beste

ik zou het heel fijn vinden als jullie me persoonlijk mailen hierover.
Zit echt met de handen in de haren nu

groetjes
woezel

Berichtdoor Mea op ma 23 dec 2013 22:48

Hallo Woezel,

Ik zit me te bedenken;
Ik zal vragen aan Segaya of zij je wil mailen en dan hoor je dus of van mij of van haar ok. Beloof dat je hoe dan ook mail zult krijgen.

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Mea op ma 23 dec 2013 23:33

Hallo Woezel,

Segaya heeft beloofd je vanavond nog te zullen mailen.

Groetjes Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Keer terug naar Reacties of vragen....