Free Website Templatesphpbb3 styles

Test.

Je bent vrij om hier alle informatie te plaatsen die je hebt gevonden. Omdat we het forum zo betrouwbaar mogelijk willen houden lezen we de berichten na en houden ons het recht voor berichten al dan niet weg te halen of in te delen elders op het forum...

Test.

Berichtdoor Corrie54 op do 05 maart 2009 20:09

Dit is het verhaal van een jonge vrouw.

Op de begrafenis van haar moeder ziet ze een man die ze niet kent. Ze vindt hem geweldig, de man van haar dromen. Ze is op slag vreselijk verliefd...Ze weet zijn telefoonnummer te achterhalen en na de rouwplechtigheden spreken ze af elkaar volgende week te ontmoeten. Eenmaal thuis raakt het meisje de gegevens van deze jongen kwijt.
De week nadat haar moeder is begraven vermoord bovengenoemd meisje haar 4 jaar oudere zus.

Vraag: Wat was haar motief?
(Ga nou niet meteen naar beneden om het antwoord te lezen. Denk eerst even na over je eigen antwoord op deze vraag)

Antwoord :

Ze hoopte dat die man dan op de begrafenis van haar zus zou komen. Dat ze hem weer zou ontmoeten.

Als dit jouw antwoord was, dan denk je als een psychopaat.

Deze test werd gebruikt door een beroemde amerikaanse psycholoog om te weten te komen of iemand de mentaliteit heeft van een moordenaar. Een groot aantal serie-moordenaars heeft deze test gedaan en het goede antwoord gegeven op de vraag... Als je het antwoord niet goed had is dat dus des te beter ! De 'normale' mens denkt dat de zus contact heeft gezocht met de man en dat de vrouw uit jaloezie heeft gehandeld. Of de zus bleek de moordenaar van de moeder. Of de zus was getraumatiseerd door haar moeders dood en wilde het 16 jarige meisje doden omdat deze op de begrafenis van haar moeder zomaar had zitten flirten, welke zich verweerde en per ongeluk of uit zelfbescherming daarbij haar zusje doodde.

PS: Mea en/of Nightfall... als jullie het ongepast vinden of niet op de juiste plek vinden staan: verplaats of verwijder het maar hoor. Persoonlijk vond ik het wel een leuke test. Mijn werkgever kwam ermee aanzetten een paar weken geleden.
Corrie54

Re: Test.

Berichtdoor Stromend op zo 06 feb 2011 20:02

Hallo Corrie,
Ik heb je test gelezen en in eerste instantie begreep ik weinig van het verhaal,of ik kon niet komen op een antwoord.
Dus ik scrolde naar het antwoord,ik las het en omdat ik zelf nog niet op een antwoord was gekomen,schrok ik van mezelf.
Ja dat antwoord had gekund,zou ik zo gedacht kunnen hebben dacht ik.
Bah,zo eng gevoel,ik een psychopaat...
Of ben ik zo lang met die man omgegaan dat ik ook zo besmet ben geraakt??
Ik heb 18 jaar met hem geleefd,een echte Psychopaat.
Zo eng!!
En nog nu 4 jaar van hem af te zijn,angst zit in mezelf.
Dan lees ik jou test........
Ik schrok van mezelf.

Groeten van Stromend.
Stromend

Re: Test.

Berichtdoor Anoniem op za 10 jan 2015 21:31

Ik wist ook het antwoord niet op de vraag,
Maar toen ik het antwoord las realiseerde ik me even later dat dit niet precies klopt.?
Het meisje vermoord haar zus om de man terug te ontmoeten?
Terwijl ze de man op de begrafenis van haar moeder zag, en de man niet kende is het nogal vreemd en ongewoon dat haar zus de man zou kennen, dus zou de man niet naar de begrafenis komen! Het zou logischer zyn als ze haar vader zou vermoorden.
Toch?
Anoniem

Keer terug naar Deel hier de informatie die je hebt gevonden.