Free Website Templatesphpbb3 styles

ik kom steeds weer in een relatie met een psychopaat terecht

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

Re: ik kom steeds weer in een relatie met een psychopaat ter

Berichtdoor dani op zo 09 apr 2017 21:46

Ja dat is wel zo.
Ik geloof dat hij weer terug is bij zijn vriendin, ze schrijft dat het goed gaat en hij zich zo goed gedraagt. Ik baal ervan. Ik voel me gebruikt door hem en vriendin ook nu. Maar ik weet ook wel hoe moeilijk het is om uit zoiets te blijven als hij het op je gemunt heeft, tot de buit binnen is en dan is ze er weer ziek van. Of niet. Ik wil het contact met allebei niet meer. Ik heb het gevoel dat ik echt helemaal niets voorstel nu, dat ik een foutje van hem ben, zij houden contact al die tijd dat wij een relatie hebben, hij gaat terug naar haar, zij behandelt hem als stout jongetje, klaagt tegen mij over mij en zegt werkelijk geen zin zonder scheldwoord over hem en dan vertelt hij haar alles, inclusief onze sex, en gaat het goed. Ik zei in het begin, ik wil uit jullie zieke relatie blijven, daarna wilde ik haar soort van redden, en vergeet mezelf. Ik ben de loser. Ik heb alles verloren, ik heb een leven vol zorg voor mijn jongens met allerlei gezondheidsproblemen, geen familie, geen vader, werk. Niet zij. Zij feesten en verliezen niets, hij probeert wat uit, wordt weer bij een soort van boze moeder geroepen waar hij geen sex mee mag hebben ofzo want dat is hun definitie van geen relatie, ook al wonen ze bij elkaar soms, zolang ze dat niet hebben hebben ze geen relatie. Ofzo. Ik wil eruit blijven. Ik voel me belachelijk zo. Ik heb het contact met hem gestopt, en met haar opgepikt. Het slaat ook nergens op.
Maar je hebt gelijk. Hij gaat me slechter doen voelen.
dani

Berichtdoor dani op do 13 apr 2017 17:06

Ik denk dat de ex alles bij elkaar heeft gelogen, en ook de mails heeft verstuurd, en ook op onze Skype gesprekken heeft ingebroken, en al die tijd contact heeft gehouden dat wij met elkaar waren. Ik denk dat zij de zieke is.

Ik had 'm geappt na twee maanden, daarvoor had ik hem alleen maar gezegd dat ik nu wist wat voor een hufter hij was en dat hij met met rust moest laten. Verder niets, als hij contact zocht.

Nu appte ik wat ik gehoord had, dat ik daarom zo kwaad was, dat ik niet snapte waarom hij zo lelijk maakte wat zo goed was geweest. Ook al was het voorbij. En toen appte zij ineens terug. Dat ik vieze spelletjes speelde, dat ik gek was, ze me zou moeten haten??? De eerste keer dat ik normaal tegen 'm praat in twee maanden.

Hij is niet de p.

Nou ja, da's eentje minder, in mijn leven dan.
dani

Berichtdoor Mea op do 13 apr 2017 22:47

Hallo Dani,

Ik reageer even omdat Survivor even geen tijd heeft.

Je zegt nu dat de ex...ik neem aan dat dat die vriendin is waar je over sprak... de boosdoener is.
Mag ik vragen hoe zij dan alle informatie heeft gekregen over hoe jou relatie met hem in elkaar stak? Ik ga ervan uit dat die info iig zodanig klopte dat jij het wel herkende. Is dat omdat jij dat zelf had verteld of omdat hij dat aan haar verteld had.
Zou het wellicht ook zo kunnen zijn dat het zo ie zo allemaal een ongezonde toestand is? Dat zij niet klopt, hij niet klopt maar ook het feit dat je contact hebt met een ex over jou ex...Ingewikkelde toestanden hoor.

Misschien moet je helemaal terug naar jezelf om dit uit te vogelen?

Natuurlijk moet je niets, dat maak je altijd nog zelf wel uit, maar ik bedoel maar een suggestie te geven.

groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor dani op vr 14 apr 2017 09:12

Ze waren bevriend, dat wist ik altijd al. Het was uit maar ze waren nog bevriend, ik kende haar niet.
Ik denk dat ze erg jaloers was toen wij een relatie kregen. Ik denk dat ze hem bestookte toen we samen waren, hij werd ziek in Nederland, en kon hier niet blijven, en ging haar missen. Ik merkte dat er wat was, hij werd afstandelijk, ik weet het aan dat hij zich zo ziek voelde en gevangen in het koude weer. Dat was ook zo. Hij had meer open over die relatie moeten zijn , hij is niet helemaal heilig maar dat vond hij erg moeilijk denk ik en hij wist het ook niet precies. Daarna hoorde ik niets meer van hem en zag mails via een anoniem facebookaccount, wat zou komen van mensen die me kenden uit Spanje en zich zorgen maakten over mij, en of ik vriend uberhaupt wel kende en wist wat een @#$ hij was want gokken, vriendin, spelen met vrouwen, misbruik, jaloezie, stalken en nog veel meer, veel mensen zouden hem haten, en het telefoonnummer van zijn ex erbij want zij was ook een slachtoffer en zou niet willen dat ik ook zo gesloopt zou worden als haar. Die ex vertelde nog veel meer, en deed zich bezorgd voor, en ook heel erg belaagd door hem, zo erg dat ik haar zelfs tips gaf om van hem af te komen en haar dacht te moeten beschermen, zo slecht schilderde zij hem af. Van hem hoorde ik niets in het begin.
Ik blokkeerde hem en wilde niet meer met hem praten. Maar ik heb me er nooit goed over gevoeld, ik kon me niet voorstellen dat het echt zo nep was geweest wat we hadden gehad. Dus appte ik hem na twee maanden eindelijk, toen kon ik het pas aan, hoe het voor mij was geweest, waarom ik hem niet had willen spreken, dat het niet nodig was geweest om mij zo slecht af te schilderen (ex vertelde dat hij dat deed), en dat ik ook dingen van hem te weten was gekomen die ik niet had willen weten en dat het nergens voor nodig was geweest, we hadden het goed gehad, het was gestopt helaas, waarom het zo slecht af te schilderen (ik geloofde nog steeds dat het waar was wat ik had gehoord).
Het idiote was dat zij me terug appte, waar ik dacht dat ik mee bezig was, wat voor spelletjes ik speelde, dat ze me zou moeten haten, dat ik echt gek was.... Ik was stomverbaasd. Al die tijd had ze me verteld dat het uit was, dat ze hem haatte, hem nooit meer terug wilde en dan ineens een contactverbod opleggen. Ik begreep dat ze samen waren. Ik zag ook dat de appjes helemaal niet geopend waren, ze had gezegd dat ze ze gelezen had, maar dat was onzin, ze had alleen gezien dat het er nogal wat waren.
Gisteren mailde ik met een vriendin in Spanje die hem goed kende, dat kon daarvoor niet want toen zat ze in Duitsland. Ze vertelde dat het niet waar was, wat ex vertelde. Hij werkt al jaren voor haar, hij was oprecht gek op me geweest vertelde ze me. Het incident wat ex me over haar en hem vertelde, een ruzie, was al helemaal niet waar geweest. Ze zou met 'm praten. Hij zal ook wel de meest verschrikkelijke dingen over mij hebben gehoord via ex.
Ik vind het erg dat hij weer terug is bij ex, tuurlijk. En dat hij een tijdlang geen contact heeft opgenomen. Fout. Hij is niet heilig.
Maar niet de p zoals ex hem afschilderde, die haar belaagde, ons bedreigde, obsessief met sex bezig was en wat al niet nog meer. En ik ben zo stom geweest haar te geloven en met haar mee te praten.

Zij is de p. Hij is de dombo. Ik ook.
dani

Berichtdoor Survivor op vr 14 apr 2017 21:11

Hallo Dani,

Jij schrijft in jouw bericht van 9 april het volgende : Ik heb het contact met hem gestopt, en met haar opgepikt. Het slaat ook nergens op.
daarna gaan jouw volgende berichten toch allemaal over de ex van jouw ex?
Is wat je schrijft dan wat er recent (deze week/deze maand) is gebeurd; het tijdsverloop is mij helemaal niet duidelijk!

Je schrijft zelf dat het nergens op slaat dat je het contact met de ex van je ex gaat oppakken; dat is zeker niet handig want dan krijg je dit hele gedoe. Kan me niet voorstellen dat je nog maar drama in je leven wil. Op deze manier kom je er nooit uit!

Je komt nu dan ook tot de conclusie dat hij niet een P is maar zij. Eh, hoezo dan?
Ik sluit me dan ook helemaal aan bij de reactie van Mea : Zou het wellicht ook zo kunnen zijn dat het zo ie zo allemaal een ongezonde toestand is? Dat zij niet klopt, hij niet klopt maar ook het feit dat je contact hebt met een ex over jou ex...Ingewikkelde toestanden hoor.

Misschien moet je helemaal terug naar jezelf om dit uit te vogelen?

Ik raad je dringend aan om met beiden geen enkele contacten meer te onderhouden, op geen enkele manier. Kom tot rust en ga maar eens uitvogelen hoe JIJ de dingen echt ziet. Beïnvloeding door anderen is daarbij zeker niet helpend.

Groeten Survivor
Survivor
moderator
moderator

Berichtdoor dani op za 15 apr 2017 09:20

Ze heeft al die tijd in onze relatie gestookt, eerst bij hem, daarna bij mij. Ze brak in als we op Skype zaten en schold mij uit. Ze maakte een anonieme fb account aan met "waarschuwingen" aan mij over hem, welke gemaakt zou zijn door mensen van de plek waar ik 'm van kende en die bezorgd zouden zijn over mij met het dringende verzoek contact met haar op te nemen met haar telefoonnummer erbij, want zij was zo'n geweldig persoon die diep in de problemen zat door mijn ex en mij graag wilde behoeden zo'n wrak te worden door hem als haar.
Ik ben zo dom geweest en heb gebeld omdat ik M niet kon bereiken.
Zo nam ze me in vertrouwen.
Scheldt 'm uit voor alles, vertelt me de verschrikkelijkste verhalen over hem. Dat ie mij misbruikt heeft en me een gestoord wijf vindt ook, dus ik wilde niet meer met 'm praten. Hij stalkte haar en werd agressief en doordat de vader van mijn jongens echt een p is en ik in zo'n situatie gezeten had, wilde ik haar in bescherming nemen, we waren lotgenoten leek het.
En nu na twee maanden, ik kon er nog steeds niet bij dat M zo nep was geweest, app ik hem een beetje om zijn verhaal te horen, om mijn verhaal direct te vertellen. En dan antwoordt zei; Je bent een gestoord wijf, wat voor spelletjes speel je, ik heb de appjes met M gelezen. Maar de appjes waren nog niet gelezen. Ik zei, je hebt hier niets mee te maken, en jullie zijn toch uit elkaar? En daarna blokkeerde ik haar, dus stuurt ze boze smsjes, dat ze wel bij elkaar zijn bijv, en waarom ik M niet blokkeer, en ze met rust moet laten.
En dan hoor ik van een vriendin dat haar verhalen over M helemaal niet kloppen.

Dus ze is manipulatief
Ze liegt en bedriegt
Ze is op jacht , heeft iets om te winnen
Ze draagt het masker van onschuld en slachtoffer
Ik weet dat ze veel drinkt en dan behoorlijk boos kan worden

Dat zijn eigenschappen van een p toch? Verder ken ik haar niet. Dus of ze het echt is weet ik niet en maakt ook niet zoveel uit.

Ik ben er echt kapot van, M was het liefste wat ik had, op mijn jongens na. Boos op hem zijn ging me iets makkelijker af. Maar toch, ik kom er maar niet overheen.
dani

Berichtdoor Mea op za 15 apr 2017 21:27

Hallo Dani,

Niet alleen Survivor snapt er niets meer van, ik ook niet!
Misschien dat je zelf het een en ander kunt toelichten?
Je schrijft nu ;

Ik ben er echt kapot van, M was het liefste wat ik had, op mijn jongens na. Boos op hem zijn ging me iets makkelijker af. Maar toch, ik kom er maar niet overheen.

Eerder schreef je;
en op een dag was het inderdaad zo ver dat ik alweer in plots verkilde ogen keek, eigenlijk meteen al in paniek raakte maar dat niet niet blijken, ik vroeg of het over was, hij werd er alleen maar kwaad om, hij werd ineens kwaad om alles. Dat duurde een paar dagen.

Denk dat ze allemaal wel meerdere stoornissen hebben , is het niet?? Hij kon flink in een fantasiewereld leven, rare verhalen vertellen, van buien wisselen, dat soort dingen. Onberekenbaar, hoort er ook bij he. En impulsief. Iig, het leek beter dat hij een tijdje terug ging naar zijn eigen land.

Hij bleek op dag twee dat hij bij mij was al een bericht naar haar gestuurd te hebben dat hij zo'n vreselijke fout had gemaakt en terug wilde.

We kwamen achter dingen, Valentijnsberichtje bijvoorbeeld dat hij haar stuurde, ik vertelde dat hij die verstuurd moest hebben toen ik net naar beneden was en dat hij die van zijn moeder had ontvangen,

Deze man leek zo schattig, zo oprecht, zo onschuldig. Ik dacht, voor anderen niet aantrekkelijk. Want geen echt werk, geen eens een echt huis, zag er vaak onverzorgd uit, dronk en rookte en blowde teveel, had weinig geld. Maar fkn lief. En zijn keuze, vertelde hij, hij wilde zo leven als hij deed, en hij had ook een goed leven.

Maar de tweede keer dat hij er was was er ineens een heel andere kant. Gemeen. Boos om alles. Rare kronkels, rare verhalen.
Het bleek het begin van waar hij nu zit, en waar ik in de loop van de tijd achter was gekomen. Ik wist wel dat hij vroeger een basterd was geweest, dat had hij verteld. Nog steeds dus.

sex was best egoistisch en liefdeloos

Mensen laten me de voicemails horen die hij ze stuurde toen hij bij mij was omdat zijn touchscreen stuk was, hij praat zo slecht over mij terwijl ik hem verzorgde als een baby toen hij ziek was, ik was zo lief voor hem, en hij vertelt de verschrikkelijkste dingen over mij.

Zij is de p. Hij is de dombo. Ik ook.

Dus ze is manipulatief
Ze liegt en bedriegt
Ze is op jacht , heeft iets om te winnen
Ze draagt het masker van onschuld en slachtoffer
Ik weet dat ze veel drinkt en dan behoorlijk boos kan worden

Dat zijn eigenschappen van een p toch? Verder ken ik haar niet. Dus of ze het echt is weet ik niet en maakt ook niet zoveel uit.

Goed, tot zover de quoten uit jou recente berichtenreeks.
We, zowel Survivor als ik, doen herhaalde pogingen om duidelijkheid te krijgen zodat we op een zinnige manier het gesprek met je aan kunnen gaan. Ik heb in eerste instantie Survivor gevraagd je te beantwoorden omdat jij en ik een niet zo heel fraai verleden met elkaar hebben en ik graag wilde dat het deze keer goed zou gaan.
Het is echter zo dat je eigenlijk niet ingaat op de vragen die er toe doen en die bij herhaling aan je gesteld worden.
Je bent hier in 2010 ook een tijd geweest en je verhalen komen precies overeen, zeven jaar na dato...dat doet toch wel vreemd aan eerlijk gezegd. Dat zou zeggen nl dat je geen stap verder bent gekomen en nog steeds niet hebt gekeken waar nu werkelijk de clou zit in deze gebeurtenissen.
Ik heb altijd geleerd dat als je bepaald gedrag herhaald je dezelfde resultaten moet verwachten. Logische conclusie is dan dat je van je fouten zou moeten leren. Je herhaalt dus dat gedrag niet maar probeert eens iets anders uit. Dat kan dan ook verkeerd gaan maar iig probeer je dan vooruit te komen en zaken op te lossen.

Ik probeer positief te blijven en wil ervan uitgaan dat dit de reden is dat je hier nu opnieuw bent. Een andere conclusie zou nl zijn dat je je ernstig verveelt en daarom hier maar weer komt. Misschien verwacht je dat we na zeven jaar niet meer weten wat er toen gebeurd is....maar dat weten we dus wel!

Wij hier op het forum snappen heus dat mensen soms alleen maar hun problemen willen spuien en dat daar in de maatschappij om je heen weinig ruimte en begrip voor is, Die ruimte kun je en mag je hier benutten.
Toch is het fijn als er wel een soort van gesprek mogelijk is waarin er over en weer vragen gesteld kunnen worden die dan ook serieus genomen worden en waar op gereageerd wordt.
Ja, zul je zeggen maar dat doe ik toch. Mmmm ja.... maar het is dan wel opvallend dat je zekere vragen wel beantwoord en andere stelselmatig negeert en nergens iets daarover zegt.
Het is hier niet de bedoeling dat mensen iets schrijven en wij niet reageren. Het wordt ons op deze manier wel redelijk onmogelijk gemaakt echt te reageren en op een gegeven moment weet je gewoon niet meer wat te zeggen.
Als iemand je verteld dat ze zo van het weer geniet kun je best heel enthousiast daarop antwoorden. Als diegene echter steeds blijft herhalen dat ze zo van het weer geniet wordt het allengs moeilijker om nog iets daarop te zeggen en op het laatst reageer je gewoon maar niet meer.
Zoiets bedoel ik dus.

Ik kan me van de berichten uit 2010 ook herinneren dat reageren lastig was voor je. Mocht dat een patroon voor je zijn laat dat dan even weten dan kunnen we daar eventueel rekening mee houden, dan hebben we iig keus daarin.

Goed even terug nu naar de quoten die zijn neergezet. Ik hoop dat je zelf de tegenstrijdigheden ziet die erin zitten en dan ook je reacties van je laatste berichten daarin meeneemt.
Als je dan ook nog even de moeite zou willen nemen zelf ook de oude berichten uit 2010 op te zoeken en na te lezen dan denk ik dat je zelf ook tot de conclusie komt dat je hele stukken zo kunt kopiëren naar het heden. Je schrijft zelfs zinnen in dezelfde bewoordingen waarin je de ex van toentertijd exact zo omschrijft als deze laatste ex.

groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor dani op zo 16 apr 2017 20:32

Nee die tijd herinner me ik heel goed en ik had al begrepen dat je daarom niet reageerde..
Het ging toen vooral fout omdat ik het over mijn zoon had, en ik nog hard aan het werk was en mogelijkheden zag en jij dat niet, terwijl hij nog heel jong was. Dat is/was heel ontmoedigend, ik moet zelfs door met mijn zoon en met alleen een doemscenarium voor ogen, wordt het alleen maar slechter. Ik moet hoop houden. Jullie zeiden dat ik bot was, ik vond van niet en nog steeds vind ik niet dat ik bot was. Ik wilde mijn berichten toen verwijderd hebben, wegens de privacy van mijn zoon en het doemscenarium dat jullie schetsten.
Over die ex, daar was geen discussie over. Of zelfs twee. Een echt een p , geen discussie over mogelijk, die heeft een paar weken zelfs nog gezegd dat ik niet kon bewijzen dat het zijn kinderen waren Over twee, ik denk het wel, een hoop trekken.
Over deze man, ja ik ben hier heel dubbel in, dat weet ik, ik ben totaal in verwarring. Hij is geen p nee. Dat denk ik niet. Het is een man die een emotionele rollercoaster is denk ik. Niet goed. Maar ik ben nog zo gek op 'm. En ik weet dat het verstand en gevoel niet overeenkomt. Dat ik te graag wil.
Ik weet niet welke vragen ik stelselmatig niet beantwoord, dat is geen opzet. Ik ben een beetje een puinhoop nu. Ik weet niet zoveel nu.
dani

Berichtdoor Mea op ma 17 apr 2017 19:49

Hallo Dani,

Wat de berichten tussen jou en mij betreft over je zoon. Wat ik me herinner is dat ik me enorm kwetsbaar heb opgesteld, met geen mogelijkheid heb voorspelt hoe het met jou zoon gaat of zou gaan maar simpelweg heb geschetst hoe het er bij mijn gezin uitzag en je dwars midden in de wond die mijn verhaal behelsde bent gaan staan springen. Het was niet meer als het delen van ervaringen met een kind dat heel erg moeilijk was.
Goed dat blijft blijkbaar een discussie en dat laten we daar dan bij. Ik heb er veel van geleerd en vooral mij nooit meer zo kwetsbaar te maken. Dat is dus idd ook nooit meer gebeurd.

Je bleef toentertijd ook maar vragen stellen over zaken die vaak al in de berichten stonden waar je dan diezelfde vragen over stelde. We hebben je steeds uitgebreid geantwoord, met meerdere mensen, en pogingen gedaan tot je door te dringen. Nu kan dat best eens nodig zijn omdat iemand in een rot situatie zit en warrig is. Als echter dat gedrag nu precies zo terug komt en het 7 jaar later is dan komt er een patroon te voorschijn die we toen niet hadden kunnen ontdekken.

Goed, als jij dus nu wilt weten waar we het over hebben en wilt weten welke vragen er dan aan je gesteld zijn kunnen er twee dingen gebeuren....
A) wij gaan terug lezen en kopiëren alles wat we daarover kunnen vinden, zetten dat in een bericht aan jou en maken er dus een boel werk van of
B) Je gaat het zelf nalezen en steekt er zelf energie in.

Drie keer raden wat wij voorstellen

Mea

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor dani op ma 17 apr 2017 21:13

Dat heb ik al gedaan.

Ik vind het niet nodig die discussie weer op te rakelen, ik heb mijn deel verteld, jij het jouwe, laten we het daarbij laten. Kwetsbaarheid die ik bedreigend vond, en jij ook zeg je nu, genoeg toch. Welles nietus is nergens voor nodig.

7 Jaar Geleden bevond ik me niet in een relatie met een p
Dat was al een tijdje over. Dus ik zit nu niet in diezelfde situatie als 7 jaar geleden, alhoewel wel met zoon, waar ik hier niet over geschreven heb nu.

Nu gaat het misschien wel ergens anders over. Over ervaringen met een P die mijn ex wel was, vader van mijn oudste jongens, hoop trekken bij de vader van mijn jongste. Maar misschien wel niet over steeds weer in relatie met een p belanden, maar daar zo bang voor te zijn, dat ik of misschien jullie ook wel, dat te snel denken te herkennen en alle schermen optrekken. Ook al is het een foute relatie, of een relatie met problemen, de ervaring met een relatie met een p is zo heftig, dat je misschien wel denkt weer met een p te maken te hebben. Dat denk ik dat mij gebeurd is. Maar niet herkennen dat er zo een aan de zijlijn staat met heel veel insinuaties.

Misschien zijn we wel te snel defensief, jij ook. Te erg verwond geraakt in het verleden.
dani

Berichtdoor Mea op ma 17 apr 2017 22:30

Dani,

En weer ga je niet in op de vragen die gesteld zijn. Er is geen gesprek.

Nu gooi je het weer over een andere boeg, Hebt een zienswijze die wellicht voor jou opgaat maar betrek anderen daar dan niet bij svp. Maw. Maak er geen wij- verhaal van als het alleen over jou gaat.

Ik herken niet wat jij zegt daarover en zie daar ook nergens iets over staan bij anderen. Normaliter is het best duidelijk als je eenmaal weet hoe een p te werk gaat. Zo rondstrooien met;' die is een p...o, toch niet, nou dan zal die het wel zijn', is niet zoals wij er hier op het forum mee om gaan of willen gaan. Nu zeg je het weer over die vriendin van je. Je noemt een aantal kenmerken, die bij elkaar opgeteld geen score halen die bij een p horen en geeft wel dat stempel en haalt dat bij een ander vandaan die zo te lezen uit jouw berichten wel dichter bij die score komt.
Kortom, warrig nog steeds. Dat kan idd door je situatie komen maar als het zo uitkomt kun je wel heel helder reageren als het erop aankomt je gelijk te halen.

Ik voel bij mezelf dat ik het op ga geven te reageren. Het voelt zo zinloos en zonder enig perspectief. Schrijven mag je hier zolang je aan de regels houdt en wie weet is er iemand anders die nog wil reageren. Ik zie gewoon geen verschil met toentertijd en we weten hoe dat toen ging.

Ik laat het hierbij

Mea.

Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor dani op di 18 apr 2017 21:18

Jij bent altijd uit op rare dingen in mijn verhalen te vinden, op dingen die niet kloppen , die ik zou verdraaien, op dingen die ik bewust niet zou vertellen of wat dan ook.
Geen idee waarom. Altijd aanvallend, jij op mij, en dat ik dat op jou zou doen. Je draait het om.
Ik kan werkelijk geen goed zeggen bij jou.

Nu toch nog even over dat ik zeven jaar geleden in precies dezelfde situatie zou zitten als nu, hoe kom je daarop??? Ik had helemaal geen relatie op dat moment.

Het gaat nu over de relatie die ik had. Niet meer niet minder, niets aan verdraaid of verzonnen of wat dan ook. Waarom zou ik. Waarom denk je zo achterdochtig. Over die ex, heb ik geschreven, ze heeft psychopathische trekjes, ze zal het vast niet zijn,d aar ken ik haar niet goed genoeg voor, zo staat het er ook.

Toch jammer dat dit zo gaat op zo'n forum. Je vertelt iets wat heel na staat en wordt aangevallen op weet ik het wat. Dat je hier bent om aandacht te vragen, dingen verdraait, zomaar met wat woorden gooit, mensen aanvalt, het gaat maar door.

Kan me voorstellen dat andere mensen niet meer reageren, en er uberhaupt zo weinig geschreven wordt.

Ik ben me hier continu aan het verdedigen, proberen de zaken te sussen, te proberen iets naar het midden te komen terwijl ik niet eens aan de andere kant stond maar wel zo begrepen wordt, het is zo zonde van de tijd, en de kwetsbaarheid die we denk ik allemaal hier hebben.
dani

Vorige

Keer terug naar relaties met psychopathie