Free Website Templatesphpbb3 styles

welkom maid en vervolg

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

Re: welkom maid en vervolg

Berichtdoor maid op do 14 apr 2011 13:28

Beste Mea,
Bedankt voor je reactie, ik vroeg me namelijk af of er een mogelijkheid was voor een " bundeling van krachten" bijvoorbeeld op het gebied van voorlichting en het liefst natuurlijk het onschadelijk maken van psychopaten. Wel jammer dat dr. Hare niet op de een of andere manier hieraan mee kan werken. Misschien zou dat mogelijk zijn met de Pompe kliniek? Ik kan me zo voorstellen dat zij wel belangstelling hiervoor hebben! Een lotgenotencontact is per definitie in de gezondheidszorg een bekend fenomeen geworden uiteindelijk.

Dr.Hare deze week zien optreden in Labyrinth [slangen in pakken] maar door deze site en zelfstudie was het meeste mij wel al reeds bekend. Wat mij opviel was wel dat hij duidelijk zei dat in het bedrijfsleven [waar hij onderzoek heeft gedaan] er duidelijk naar voren kwam dat de psychopaten uiteindelijk zulke slechte resultaten boekten.

Maid
maid

Berichtdoor Mea op do 14 apr 2011 14:54

Hallo Maid,

Op zich niet eens zo'n heel gekke gedachte!
Met de andere fora ga ik iig niet samenwerken. Dit omdat ik het meestal niet eens ben met het beleid dat ze daar voeren. Wat betreft samenwerking met een kliniek, welke dan ook, wil ik niet dat de onafhankelijkheid van dit forum in het geding komt dus ook daar denk ik niet dat er samenwerking in zit.
Ooit heb ik wel een aantal psychiaters benaderd. Dit heel in het begin toen ik dit forum opzette. De meest positieve reactie was; 'Dat gaat je niet lukken, ik ben in de 29 jaar dat ik nu psychiater ben maar 1 psychopaat tegen gekomen en de vraag is maar net of dat idd zo was!'

Je ziet er zijn veel haken en ogen en daarbij wil ik een aantal zaken echt niet op dit forum en hoe meer mensen er mee gemoeid zijn de lastiger dat zal worden.

Hoop dat dit je nu helder is, maar blijf vooral met ideeen komen, er hebben er al verschillende bij gezeten waar we wat aan hebben he!

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor maid op vr 15 apr 2011 14:52

Beste Mea,
Ja, je moet dit van mij ook maar zien als "brainstormen", soms is het niks en opeens wordt er soms iets nieuws geboren.
Maid
maid

Berichtdoor Mea op vr 15 apr 2011 18:52

Hallo Maid,

Zo zie ik het ook precies hoor. Ik snap ook helemaal waar die vraag en dat idee vandaan komen en kan me er in beginsel ook wel in vinden. Als ik dan ga kijken en kritisch ook met dit in gedachten, dan zie ik veel wat in mijn ogen niet goed is...en dan haak ik af.
Als je iets dergelijks aangaat dan moet er geen ongelijkheid zijn, dan telt mijn stem net zo zwaar als dat van een ander en daar zit um de truc. Als ik het ergens niet mee eens ben en alles in mij 'nee' zegt dan zal ik me toch moeten aanpassen.
Op veel van deze fora wordt bv ruimte vrijgemaakt voor de daders en dat weiger ik pertinent! Ik zal dat nooit toestaan en goedkeuren, dus daar gaat je samenwerking, want dit is zeker een punt dat ter discussie zal staan.
Een ander forum heeft grote namen in het beheerteam maar die laten zich nooit op het forum zien, dus allemaal een wassen neus, iets dat ik dus ook niet wil.
Weer een ander forum doet me te veel aan ach en wee en houdt de informatie achter die relevant is... zo kan ik wel doorgaan . Allemaal zaken dus die ik probeer te voorkomen op dit forum. Het is lastig up to date te blijven met de informatie maar ik doe mijnbest. Er is veel te doen. Achter de schermen maar ook prive en dat kost ook tijd, maar meer als mijn best kan ik niet doen toch!

Boodschap is dus; ga vooral door met brainstormen!!!

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Vorige

Keer terug naar relaties met psychopathie