Free Website Templatesphpbb3 styles

voorstellen Fee

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

Re: voorstellen Fee

Berichtdoor fee.huizen op zo 02 jun 2013 21:21

Hey Roos,

Dank je voor je lieve berichtje. De omgang van vader met mijn dochter en het contact onderling is eigenlijk momenteel vrij normaal en vrij rustig. Natuurlijk speelt er wel eens wat en hij wil zoooo graag mijn dochtertje een keer meenemen naar zijn vaderland, lastig soms. Maar ben blij dat het rustig loopt.
Ik loop nog wel zelf eens tegen dingen aan, maar goed, daar ben ik mens voor en dat hoort erbij in het leven. Af en toe lessen om je oren krijgen...... Maar ben nog steeds heel blij met de nieuwe weg die ik ben ingeslagen.
lfs Fee
fee.huizen

Berichtdoor fee.huizen op vr 13 dec 2013 11:08

Hallo,

Ben al poos niet geweest. Hier even een update. Het gaat met mij en mijn dochter goed. Wij hebben mediation gedaan en gelukkig heeft het voor ons redelijk goed uitgepakt. De omgang verloopt inmiddels redelijk rustig. Ook mijn eigen leven gaat steeds fijner. Ben me steeds meer bewust dat veel bij mezelf lag. Ik moet zelf verantwoording nemen en zelf touwtjes in handen houden. Ik ben volwassen en moet zelf keuzes maken en daar voor staan en niet zomaar dingen doen of dingen laten gebeuren omdat anderen dat van me willen of omdat ik denk dat anderen dat willen. Ik probeer veel meer rust te pakken en zie steeds duidelijker dat ik zelf niet mag manipuleren en ook van anderen dat niet mag accepteren.
Het voelt goed bewust te leven en bewust keuzes te maken en rust en tijd te nemen.
Wil jullie allemaal fijne feestdagen wensen en alvast de beste wensen doen voor 2014.

lfs Fee
fee.huizen

Berichtdoor Dagvlinder op vr 13 dec 2013 22:27

Hallo Fee,

Fijn dat het goed met je gaat! Hou dat vast en ik wens jou ook hele fijne feestdagen en de beste wensen voor 2014. Hopelijk voor jou en je dochter een jaar waarin de kracht steeds meer toeneemt.

Groetjes Dagvlinder (ik heet geen nachtvlinder meer, met mij gaat ook goed)
Dagvlinder

Berichtdoor fee.huizen op ma 16 dec 2013 22:22

Hallo Dagvlinder,

Bedankt voor je berichtje. Fijn te horen dat het ook goed gaat met je.
Ik heb nog steeds dingen waaraan ik werk dus naar neem ik aan gaat het alleen maar beter. Kom nog steeds drempels tegen die ik moet nemen maar weet dat ik op de goede weg ben.
Wens jou ook kracht en goeds toe.

lfs Fee
fee.huizen

Vorige

Keer terug naar relaties met psychopathie