Free Website Templatesphpbb3 styles

Ik denk dat mijn ex een psychopaat is

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

Re: Ik denk dat mijn ex een psychopaat is

Berichtdoor Wubba op zo 12 aug 2012 17:08

Nou dat klinkt als een grote schoonmaak. Laat je niet verleiden tot verdere uitspraken, discussies of openhartige mededelingen (omdat hij ineens aardig doet), want dan krijgt hij weer grip op je. Dat je steeds onzichtbaarder wordt is voor hem niet leuk dus hij zal misschien nog wat streken verzinnen..
Hier is dat na al die jaren nog wel eens zo, dan gaat mn ex op een aparte manier aandacht trekken in de hoop dat ik informeer of er wat is en dan kan hij zijn ei weer kwijt. Vervolgens ga ik in de verdediging op zijn beschuldigingen en weet hij weer geneog.
Op een gegeven moment heb ik met mezelf afgesproken dat ik nooit meer direct antwoord geef op vragen van mn ex omdat ik me nogal eens liet overrompelen; Laat me er even over denken, ik mail je erover terug. De 1e paar keren was hij woest!
Wubba

Berichtdoor Kimono op zo 12 aug 2012 21:42

Hoi Wubba,

Ik heb een grote fout gemaakt.
De kinderen zijn van zondag tot dinsdag bij hem en ik wil hen bellen als ze bij hem zijn. HIj heeft ze ook elke dag mogen bellen als ze bij mij zijn,
dus ik verwacht hetzelfde als ze bij hem zijn.
Hij vindt het natuurlijk leuk als ik bel want dan neemt hij ofwel zijn telefoon niet op, of zegt hij dat de kinderen mij niet willen horen terwijl ik ze 'mammaaaaaaa' hoor roepen.
Ik heb een aantal keer gebeld vandaag, een sms gestuurd met de vraag of ik aub de kinderen mag horen, geen reacties.
En ik weet dat dit oh zo fout is, zeker die 'aub', hij heeft de macht nu (de kinderen) en maakt daar erg misbruik van. Ik heb beloofd aan de kinderen om te bellen,
maar ze mogen mij gewoonweg niet horen en hier word ik gek van. Ik mis hen, ik weet dat ze niet bij hem willen zijn, heb hen beloofd dat ik zou bellen maar hij heeft hier
ongelooflijk veel plezier in, mij zo in zijn macht hebben. Ik voel me hier heel slecht bij, langs de ene kant omdat ik de kinderen niet kan horen terwijl ik hen dat beloofd heb,
langs de andere kant omdat hij er zo'n plezier in heeft me zo in zijn macht te hebben en hij weet dat ik hier erg van afzie.
Ook stookt hij de kinderen op: hij zegt tegen de oudste dat mama een bitch is en dat hij mama moet slagen (gelukkig verdedigt mijn zoon mij), alleen heeft hij niet door dat hij hier
onze zoon veel schade door toebrengt.

Wat je zegt van aandacht trekken op een aparte manier: weet je wat mijn ex soms deed? Die liet zich soms expres van de trap vallen of deed in het midden van de living
alsof hij heel hard struikelde en tegen de grond viel en ging dan heel hard roepen om hulp om te zien of ik hem zou gaan helpen of niet. Ik had dit natuurlijk door en reageerde er niet op
(al vonden de kinderen dit erg raar gedrag) en daardoor werd hij heel kwaad en ging hij me emotioneel chanteren. Raar, niet?
Mijn ex stuurt me ook perfect opgemaakte emails met geleerde woorden met de hoop een reactie uit te lokken om tegen mij te gebruiken, maar langs de telefoon is zijn
taalgebruik ineens een pak minder geleerd en beschaafd omdat dit geen bewijzen zijn natuurlijk.
Ik probeer zeker geen schriftelijk contact te hebben met hem omdat elke letter omgedraaid wordt en tegen me wordt gebruikt want hij kan zich echt overal uitpraten
en de situatie naar zijn hand zetten als een meester!
Ik vind het erg moeilijk om met zo iemand om te gaan, ik weet ook niet hoe ik er mee moet omgaan want ik moet er contact mee blijven hebben voor de kinderen,
en elke keer als hij de kinderen heeft gebruikt hij deze om mij in zijn macht te houden. Hoe meer hij de kinderen heeft, hoe meer macht hij over mij heeft en dat is wat hij wil,
want de kinderen op zich interesseren hem niet, wel zijn het goede wapens natuurlijk.
Dit ga ik volgende week zeker bespreken met mijn psycholoog, misschien weet zij hier raadt mee.
Kimono

Berichtdoor Wubba op ma 13 aug 2012 07:51

Oei das wel een misser !
Nou ik kan hier heel droog in zijn; nu zal hij wel telkens dit gaan doen als jij hem kwaad hebt gemaakt, hoe hard moet de les nog zijn? Een psycholoog zal je misschien wel wat tips kunnen geven, maar weet je niet de pijn verlichten; jij moet het nog steeds doen!....en dat is moeilijk en lukte je dus even niet.

En hoe hij is, dat zal niet fraai zijn, maar als ik jouw relaas lees (jij mist ze, jij kan er niet tegen, jij hebt beloofd..., jij mist hen) dan zie ik wel dat 'jij' het er niet makkelijker op maakt voor je kinderen omdat 'jij' handelt vanuit pijn, angst en boosheid en daarmee dus je kinderen belast. Mama hoeft niet te bellen want mama ziet ze dinsdag alweer! Daarbij drijf je de stress bij je ex ook nog eens op door te blijven bellen.(telefonisch stalken)

HEt is niet goed om zelfvertrouwen te ontlenen aan wat je kinderen zeggen. Het zit in iedereen, maar begrijp ook dat je je kinderen hierdoor ongekend veel macht geeft, maar vooral heel veel last laat meedragen omdat hij nu al de taak heeft om de 'juiste' dingen te zeggen. Dus dat je zoon je 'gelukkig verdedigt' kan eerst wel goed voelen omdat je onzeker bent als moeder, maar onthef hem van die taak en doe wat je moet doen; geen contact en gedrag waarmee je laat merken dat jij het verschrikkelijk vindt dat ze naar papa gaan. Dat is jouw pijn omdat hij de gevolgen moet dragen van de daden van 2 volwassen mensen, dat hoeft zon klein mannetje er niet bij te hebben.
Wubba

Berichtdoor Kimono op ma 13 aug 2012 08:39

Ja, het is een ongeloofelijke misser! Hij weet dat ik hem nodig heb om de kinderen horen en daar maakt hij misbruik van en de kinderen zijn
hier inderdaad de dupe van. Ik heb me voorgenomen om dus niet meer te bellen want daar geniet hij alleen van,
maar ik vind het wel verschrikkelijk dat ik de kinderen niet mag horen! Ik ben trouwens te weten gekomen dat hij in
Frankrijk zit met hen!!!! Ik vind dat ik het recht heb te weten waar de kinderen zijn en hoe het met hen gaat.
Wij hebben co-ouderschap en hierin speelt communicatie de belangrijkste rol en sorry, maar dat is gewoon onmogelijk!
Als hij ze 3 dagen heeft mag ik niets van hen weten, waar ze zijn, wat ze doen, of ze naar de opvang gaan en of ze
wel in het land zijn!!!! Ik vind dat echt niet kunnen!
Ik ga me er voor nu bij neerleggen dat ik er 3 dagen niets van weet van mijn eigen kinderen, maar dit ga ik wel aankaarten
in de rechtbank. De opvang van de kleinste heeft er op gerekend dat hij zou komen vandaag, hij heeft zelfs niet laten weten aan hen!!
Ik weet dat ik me er niet druk in mag maken, dat dat is wat hij wil want geloof me, hij heeft hier echt plezier in! En dat mag ik hem niet gunnen!

Het is inderdaad niet goed voor een kind van 3 hiemee bezig te zijn, hij hoeft niet te horen hoe zijn mama wordt uitgemaakt en hij
hoeft zich ook niet bezig te houden met mij te verdedigen, dat zijn dingen die totaal niet mogen gebeuren, dat is waar.
De kinderen zitten in een giftige strijd verwikkeld en dat had echt niet mogen gebeuren, dat gaat hen schaden.
Mijn ex stelt echt heel vreemd gedrag, de kinderen leven in 2 werelden, en echt twee totaal verschillende werelden en dat is gewoonweg niet goed
voor zo'n kleine kinderen volgens mij. Ik weet dat ze zich bij hem niet goed voelen omdat ze zijn gedrag heel vreemd vinden (en geloof me, het is echt heel vreemd!!!),
daardoor zijn ze ook telkens ze terug thuis zijn totaal verward, hysterisch en in paniek omdat ze veel te verwerken hebben, daarom dat ik hen ook wou laten
bijstaan door een kinderpsycholoog die hier meer raad mee weet. Maar dat is dus onmogelijk.
Voor mij zijn de regels simpel: geen contact want dat geeft hem macht.
Maar wat met de kinderen? zij moeten er wel elke keer naartoe gaan en leven in 2 werelden, niemand weet wat daar gebeurd alleen zij. Zij krijgen de opdracht van hem
om te zwijgen, ze mogen niets zeggen! De oudste zegt dat zelf: ik mag niets zeggen van papa!!!! Ook mijn ex zegt dat: ik wil niet de kinderen praten over mij bij u!
Mijn oudste zegt wel soms dingen die hij niet mocht zeggen van zijn papa en voelt zich dan natuurlijk schuldig tegenover zijn papa want die loyaliteit zal altijd blijven...
Het is zo moeilijk voor hen om hiermee om te gaan en ze zijn gewoonweg nog veel te klein.
Kimono

Berichtdoor Wubba op ma 13 aug 2012 09:07

Lieve Kimo,

Probeer op te houden wat de kinderen hebben meegemaakt en hoe hysterisch de huilbuien zijn en wat ze wel of niet mogen zeggen. Je maakt jezelf en je kinderen compleet gek zo en je hebt geen recht om je kinderen hierin te beheersen, ook al denkt je ex van wel. Jij kan de tijd niet meer terugdraaien en het maakt je zwak/slachtoffer. Als ik zie hoe het je raakt, zie ik ook hoe het je kinderen beinvloedt in hun gedrag. Kleine kinderen kunnen erg goed het gewenste gedrag vertonen(manipuleren zoals Mea al eerder schreef), je zoon is al bezig door dit gedrag te vertonen door je te verdedigen tov zijn vader. Bij elke huilbui denk jij 'Zie je wel, mn ex deugt niet' en kinderen voelen dat, vaak betekent dit ook nog eens extra zorg en toewijding van de ouder.
Drie dagen niets horen van je kinderen is niets abnormaals! De navelstreng is doorgeknipt en normaliter krijgt een kind er niets van als hij eens een weekje zijn moeder of vader niet ziet. Integendeel er knappen veel kinderen van op. Zo leer je een kind dat het geen drama is om eens te gaan logeren. Dat jij dit anders voelt is JOUW issue niet dat van je kinderen, stof voor de psych dus...?

Dat hij met de kinderen naar het buitenland zou voor mij wel reden zijn om te handelen. Niet direct naar hem toe en ik weet niet hoe de wet daar bij jou in is, maar hier mag je je kinderen niet zonder toestemming van de ouders de grens over nemen.
Wubba

Berichtdoor Kimono op ma 13 aug 2012 10:07

Hier mag je de kinderen ook niet zomaar meenemen naar het buitenland voor meerdere dagen.
Dit is iets voor mijn advocaat.

Weet je wat het ook is: als hij iets nodig heeft zoals vorige week toen hij een andere regeling vroeg dan kan hij ineens wel 'vriendelijk' zijn,
maar dan doe ik een tegenvoorstel waar hij niet mee akkoord is en dan wordt hij terug razend!
Hij heeft nog steeds niet bevestigd of hij het tegenvoorstel aanneemt (hij is niet akkoord maar anders kan hij ook niet weggaan), maar ik ben van plan
om het gewoon niet door te laten gaan en het vonnis te volgen. Als hij het me zo moeilijk maakt, waarom zou ik dan 1 toegeving doen?
Ik denk altijd maar van als ik soepel ben zal hij vanzelf ook soepeler worden, maar dat is dus niet zo he! Hij kan precies niet 'normaal' denken of doen, en ik vraag me
soms echt af of elke ex zo moeilijk doet, ik kan er echt niet bij dat je zo kunt zijn!
Maar ik ga dus geen toegevingen meer doen, gewoon het vonnis volgen is de beste oplossing denk ik.

En ik maak mezelf ook compleet gek. Ik moet het loslaten, ook voor de kinderen en ik weet dat ik verkeerd bezig ben.
Weet je wat ook zo frustrerend is? Mijn ex wil echt de superpapa zijn (toch voor de buitenwereld) en zal alles doen om te laten zien dat hij een superpapa is,
maar wanneer er geen anderen bij zijn is het helemaal het tegenovergestelde! Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. En dat is frustrerend.
Soms denk ik dat ik gek ben!
Met vlagen mis ik zelfs onze 'relatie', ook al was die heel slecht en keek hij niet naar mij of de kinderen om. Er is precies iets mis met mij, ik weet niet hoe het te zeggen,
maar ik word gek van mezelf!
Gisteren heb ik een stap ondernomen om te ontsnappen aan de eenzaamheid door naar zee te vertrekken, maar ook daar heb ik me zwaar rot gevoeld.
Ik moet precies leren om alleen te zijn en mijn eigen leven weer op te bouwen.
Ik hoop gewoon dat dit een fase is en dat er ooit weer geluk zal zijn in mijn leven, maar voor de moment zit ik er zwaar doorheen.
Soms gaat het heel goed en heb ik weer een beetje energie, maar dan gebeurt er iets waardoor ik dat beetje energie moet steken in het incasseren
van allerlei dingen. Het lijkt of mijn ex overal mee weg komt want slim is hij wel en dat ik altijd maar moet slikken.
Ik weet dat dit gewoon een hele slechte dag is, sorry als ik te negatief doe :cry:
Kimono

Berichtdoor Ellen op ma 13 aug 2012 11:28

Hoi Kimono,

Je bent in ieder geval eerlijk dat je je misser hier toegeeft!

Mea heeft je nog zo op het hart gedrukt om geen dingen te doen vanuit emotie. En wat gebeurd er? Je kinderen zijn nog niet weg of je gaat bellen en smeken of je ze mag horen. Vervolgens schuif je hem de Zwarte Piet in de schoenen want hij wil ze niet aan je geven. Waardoor de kinderen overstuur zijn. En dat is wel een beetje omgedraaide wereld. Als jij niet gebeld had, waren zij niet overstuur geweest! Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het vrij egoistisch dat je alleen aan je eigen gevoel, dat je ze mist, denkt, en niet stilstaat wat dat voor de kinderen betekend.

Natuurlijk mis je je kinderen. Vooral omdat het nog maar zo vers is. Heel erg logisch. Maar het zijn maar twee nachtjes! Als je ze mist, ga afleiding zoeken! tel tot 1000, en desnoods 10x voordat je de telefoon (dus niet) pakt. De zee kan prachtig wezen, maar als je je al rot voelt ook een plek zijn waardoor je je nog rotter voelt. En al die blijde gezinnetjes daar.....daar kun jij op het moment gewoon nog niet tegen. Zoek het dan ook nog maar even niet op.

Ga je stoep schrobben, keukenkastjes schoonmaken, de badkamer een grote beurt geven,een schoonheidsdagje met een vriendin organiseren. Ik noem maar wat zijstraten. Ga iets doen waarbij je later, ook al voelde je je op dat moment rot, toch een goed gevoel hebt dat je dat gedaan hebt. Zet jezelf even opzij terwille van je kinderen. Moederschap is soms jezelf opzij zetten.

ik vraag me af of hij jou toestemming nodig heeft om ze mee te nemen naar Frankrijk omdat Frankrijk onder het Schengen gebied valt en er dus geen grenscontrole is. Om een kind bijgeschreven te hebben in je paspoort heb je wel toestemming van beide ouders nodig. De preciese details weet ik ook niet, maar er is in ieder geval geen controle. Het kan dus best zijn dat dit wel mag.

Groet Ellen
Ellen

Berichtdoor Mea op ma 13 aug 2012 13:02

Hallo kimono,

Ellen, je haalt alweer de woorden uit mijn mond!
Als toevoeging; Hoezo 'gelukkig neemt mijn zoon het voor me op'...?????
Bij die zin zie ik een grote volwassen zoon met een sterk postuur voor ogen die overzicht, inzicht en een mening heeft.
Gaat het hier echt om een kind van 3 of heb je alleen die leeftijd genoemd om onherkenbaar te zijn??

groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Kimono op ma 13 aug 2012 14:33

Hoi Ellen en Mea,

Hij is de kinderen zondag komen halen en vroeg of ik hen mag bellen en hij zei ja.
Goed, ik probeer te bellen om 18u voor ze gaan slapen (wat ik de keren hiervoor ook deed) en dan zegt hij ineens dat ik ze niet mag horen.
Maar goed, ik bel dus niet meer want de kinderen zullen er op deze manier inderdaad last van hebben.
En ja, het was een fout om te bellen, maar ik vond gewoon dat ik recht had om hen even te horen. Zoveel is dat toch niet gevraagd?
De vorige keren vonden de kinderen het superleuk dat ik belde en waren ze superenthousiast, hij kan hier niet tegen dat ze tegen mij wel
willen praten (als hij belde wilden ze er niets tegen zeggen), daarom mag ik dus niet meer bellen.
Maar goed, hij zijn zin (weeral!). En hier wordt ik kwaad van: waarom moet hij altijd zijn zin krijgen en moet ik me
altijd maar neerleggen bij meneer zijn wensen? Als hij iets vraagt ben ik soepel en werk ik mee, als ik iets vraag krijg ik altijd nee!
We moeten beide soepel zijn om dit te doen slagen, waarom moet ik altijd alles toegeven en mag ik geen contact hebben met de kinderen,
waarom blijft hij me in zijn macht houden en hoe geraak ik hier ooit uit? Waarom moet ik het toelaten dat hij de kinderen tegen me opzet?
Waarom moet ik het toelaten dat hij alles boycot, mij controleert, mij uitmaakt, de kinderen gebruikt??? Waarom?
Want als ik reageer is dat voer voor meneer! Daar heeft hij plezier in.
Het is moeilijk om soms niet te reageren en alles maar te laten begaan.
Ik word bezien als de slechte, terwijl hij ongemerkt mij het leven zuur kan maken, niemand die het opmerkt want hij komt er gewoonweg ALTIJD mee weg.
Ik moet altijd de regeltjes volgen en meneer kan ze overschrijden zoveel hij wil, niemand die het ziet, ik reageer daarop en dan heb ik het nog gedaan ook.
Weet je dat ik dit allemaal zo zat ben? En ja, ik mag me niet laten gaan, moet hierboven staan, de slimste zijn, alles negeren en dan ook nog eens gelukkg zijn ook?
Sorry maar dat kan ik niet, het is allemaal zo onrechtvaardig allemaal en ik maak me hier wel degelijk druk om.
En ik weet dat het geen zin heeft om hierin te blijven hangen, en ik ben inderdaad in een zeer emotionele bui voor de moment en dat gaat wel weer over,
dat wil niet zeggen dat ik dit alles tegen hem zeg, ik zeg dit nu op dit moment tegen jullie en dat is niet slecht bedoeld voor alle duidelijkheid.
Tegen hem zeg ik niets, negeer hem en ja ik heb een fout gemaakt door mijn kinderen te bellen en dat gaat niet meer gebeuren.
Ik heb gewoon een zware rotdag. En Ellen, ik heb trouwens mijn zolder opgeruimd daarnet.

En Mea, de oudste is inderdaad 3. Wat ik bedoelde met 'gelukkig verdedigt hij me' wil niet zeggen dat ik het nodig vind dat een kind van 3 me verdedigt, ik kan mezelf verdedigen,
wel dat het opsteken van hem tegen mij niet lukt en dat hij dus wel het verschil kent tussen goed en slecht gedrag, want hij gaat in tegen het slechte gedrag van zijn papa. Hun papa heeft vanalles gezegd over mij, ook over zijn nichtjes: ik mag niet meer spelen van papa met L en S, want dat zijn stoute en lelijke kindjes' 'Maar ik heb gezegd tegen papa dat papa naar de vuilbak moet want L en S zijn wél mijn vriendjes'!!!!
Ik ben het 100% met je eens dat dit GEEN gezond gedrag is, een kind van 3 hoort zich met dit echt niet bezig te houden.
Ik wil wel nog 1 ding benadrukken: ik ben gewoon bezorgd om mijn kinderen, hoe dit alles voor hen gaat aflopen en hoe ze hierdoor gaan komen.
Alles wat ik hier schrijf zijn dingen die me bezig houden en waar ik vanbinnen mee bezig ben. Ik schrijf hier inderdaad in een emotionele toestand omdat mij persoonlijk
dat goed doet. Niet alles wat ik hier schrijf zal even verstandig, happy en positief zijn, het zijn vooral heel negatieve dingen, dingen waar ik zeker niet trots op ben, maar ze zijn wel de waarheid
over hoe ik denk en wat me bezighoudt. Het zijn diepe gevoelens en gedachten in een voor mij vreselijke tijd. Ik denk altijd dat zolang ik eerlijk ben dat ik niets verkeerds doe. En ik weet dat je je geluk zelf moet maken, maar soms zijn er dagen dat het zo slecht gaat dat ik het leuk vind om te schrijven. De reacties die ik krijg zijn meestal negatief maar dat is oké, jullie willen me alleen maar helpen en dat apprecieer ik écht. Weet dat ik wel verder wil, wel terug gelukkig wil worden en dat ik hiervoor vecht (misschien niet op de juiste manier), maar niemand is perfect en zeker ik niet.
Sorry voor mijn gezaag
Kimono

Berichtdoor Wubba op ma 13 aug 2012 19:40

Het is steeds weer een herhaling van stappen, je bent nu weer het slachtoffer en hij de boeman en hierna klauter je weer even naar boven om je vervolgens weer te laten verleiden tot je zelfgemaakte hel. Dat hij de boeman is geloof ik echt wel, dat jij het slachtoffer bent absoluut niet! Het meeste wat je hebt geschreven heb je zelf aangehaald of verergerd door je eigen gedrag. Wat je ex uitkraamt is absoluut absurd, maar jij bent zijn publiek en neemt hem serieus, vrijwillig! Wat verwacht je nog van anderen hierin?

O ja, mijn ex zou me niet elk weekend moeten bellen met de 'vraag' of hij de kinderen kan spreken omdat hij daar recht op heeft en omdat hij zich anders zo slecht voelt en de hele avond blijft bellen en smsen. Ik doe dat naar hem ook niet! Zelfs weekenden ruilen vanwege een feest, bruiloft ed doe ik niet meer omdat zelfs dit de boel verstoord en er dan altijd weer een onredelijke wedervraag komt. Is dit me neerleggen bij zijn wensen? Ik denk het niet! Het is voor ons allemaal een omgeving creëren die leefbaar is en als dat met regels en loslaten moet, dan moet dat! Dat ik daarom zonder kinderen naar een verjaardag moet is van ondergeschikt belang!

Ik wens je veel succes, maar denk dat alles nu wel gezegd is. Actions speak louder than words!
Wubba

Berichtdoor Ellen op ma 13 aug 2012 21:06

Ik heb een aantal keer gebeld vandaag, een sms gestuurd met de vraag of ik aub de kinderen mag horen, geen reacties.

Goed, ik probeer te bellen om 18u voor ze gaan slapen
Ellen

Berichtdoor Kimono op ma 13 aug 2012 21:49

Hoi Wubba,

Ik zeg ook niet dat ik het slachtoffer ben, maar alles wat ik heb geschreven is wel degelijk de waarheid en heb ik echt niet verzonnen.
Ik heb trouwens niet meer gebeld, het ging over gisteren, ik heb mijn lesje wel degelijk geleerd...
Ik ben inderdaad diegene die de kinderen wou horen, maar hij is diegene die de regelingen wilt veranderen, niet ik.
Ik wil gewoon het vonnis volgen en ik ga inderdaad alleen naar feestjes de komende 2 zondagen, zonder een andere regeling te hebben gevraagd
aan hem. Hij is diegene die alles wil veranderen.
Ik verwacht helemaal niets van anderen hierin eigenlijk, ik schreef enkel wat ik dacht.
En ik ben me er inderdaad van bewust dat ik veel val...
Kimono

Berichtdoor Mea op ma 13 aug 2012 23:36

Het zij zo.
Ik laat het hierbij, ga mijn energie anders gebruiken.

Groetjes Mea.
Zet een scherm met een neutrale site open, als je deze site weg klikt schakel je over op het andere scherm
Tijdelijk geheugen wissen; menu-extra-internet opties-tabblad algemeen- klik knop bestanden verwijderen.

team mailen;psychopathie123@live.nl
Mea
Site Admin
Site Admin

Berichtdoor Kimono op di 14 aug 2012 10:47

Hoi Mea,

Redelijk geschokt door je berichtje, maar ik begrijp het wel...
Weet je, ik heb maandenlang op dit forum geschreven en dat deed me goed,
het is 'maar' een forum en ik ken jullie niet persoonlijk, toch doet zulk berichtje van jou
me veel.

Groetjes

Kimono
Kimono

VorigeVolgende

Keer terug naar relaties met psychopathie