Free Website Templatesphpbb3 styles

relaties met psychopatie 'amalgaam'

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

relaties met psychopatie 'amalgaam'

Berichtdoor bartyoga op do 04 jul 2013 16:44

k zou toch willen als ervaringskundige, willen waarschuwen voor een amalgaam en stigmatisering en de connotatie
die t woord 'psychopaat' heeft, letterlijk ist een ziel die in patos is, lijdt, en t is interesant te zien hoe ze in andere culturen daarover opinieren, k reis veel , vooral india , en wa me erg opvalt is de zorg en de liefde waarmee ze met kinderen omgaan
en hier in t westen een ramp , mishandeling volop, trouwens hitler zou zijn nazi troep nooit kunnen realisezren hebben zonder sado maso persoonlijkheden fascitoide persoonlijkheden die je krijgt uit liefdeloze nesten
hitler kon de stokslagen van zijn pa perfekt tellen en er onbewogen bij blijven!!!!
duitsers en vlamingen scoren t hoogst in een onderzoek op fascistoide persoonlijkheden bij onderwijzend personeel!!!
aan de grensposten op de vlieghaven staat : voor vlamingen : 'onderdanen', bij franstaligen staat resortisants!!!
ja velen van ons zijn 'opgevoed' om nie verwend te worden , want niks ergers als verwende kinderen
dus werden wij volop mishandeld , ik denk dat onze pa er pervers genot uithaalde , en ons ma die ontkent da nog steeds
als ik de ma van kim de gelder zie weet ik genoeg , erg rampzalig da n,iemand over zijn baby tijd gehad heeft
er werd enkel tot kindertijd bezien , nu de ergste kloppen die krijgen we als baby
die emotionele morons onderontwikkeling die krijg je cado vd moeder, onveilige binding, in t donker alleen gelaten worden en laten huilen uren blijven huilen tot de baby in tremor gaat daar maken we ons dood , en later in t volwassene leven worden die arme zielen uitgemaakt voor psychopaat !!!! amsof t hun fout was
een camerounse moeder heeft da in frankrijk ook gemerkt hoe dreist ze met babys omgaan
en de noodlijdende moeder die kijkt noodlijdend in de ogen vd baby die haar therapeut al moet zijn!!!!
mijn 2 zussen hebben veel ingezien en ik zie da ze t al iet verbeterd hebben, maar je krijgt da nie hersteld op 1 generatie
ja zoals hitler maken veroorzaken zieke psychisch belaste mensen veel elende aan de maatschappij
veel polici bestuurders , ceos , chefkes , flikken etc zijn noodlijdend en zitten in ontkenning v behoeften of valse macht
in afweer
bartyoga

Keer terug naar relaties met psychopathie