Free Website Templatesphpbb3 styles

Twijfelaar

Heb je een relatie met iemand die psychopathie heeft.; Man, vrouw, vriend, vriendin maar ook bv een collega dan kun je hier je verhaal vertellen. Met elkaar zullen we steeds beter leren begrijpen hoe met deze stoornis om te gaan.

Moderator: faith

Twijfelaar

Berichtdoor summer88 op zo 25 jan 2015 10:44

Beste forumleden. Aangezien ik een vermoeden heb dat ik een relatie met een psychopaat heb/had wil ik hier mijn verhaal eens kwijt.Ik ben al naar de huisarts geweest om te praten erover en zij heeft mij een psycholoog aangeraden.

Ik ga het even kort schetsen, is op een rare manier geschreven omdat ik dit blad wil meenemen op gesprek, ik ben echter te emotioneel om zo maar mijn verhaal te doen als ik zal gaan dus daarom staat het in een soort van puntjes. (K) is mijn ex, (j) is de persoon waarvan ik het vermoed en tevens een collega en S is een vrouwelijke collega van mij.

Vraag gerust dingen aan me als dit niet duidelijk is, ik heb enorme twijfels omdat ik weet dat ik soms veel met details kan bezig zijn en erg onzeker ben. Ik zou er dus geen moeite mee hebben moesten jullie denken dat ik de persoon ben die insinueer.

• ging al een geruime tijd niet goedmeer tussen K en mij toen ik in een warenhuis begon te werken.
• Leerde daar J kennen, een zeer lieve en charmante jongen die enorm begaan is met iedereen op het werk, een echte lieveling die voor iedereen goed doet.